Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da lillebroren min var 3-4 år ville han gi mamma snille barn i julegave... Jeg hjalp ham med å pakke seg selv inn og så la han seg under juletreet!

Men vi er stadig like slemme!

Hehehe det var jo en god ide:o) Hva sa foreldrene dine da?

Men står fortsatt fast ved det jeg sa, ønsker meg snille barn*s*

Foruten fred og rettferdighet blant oss levende individer på jorden ønsker jeg meg følgende materielle gjenstander:

Et speilreflekskamera (Nikon F65), en blender, nytt skiutstyr (langrenn + slalåm), en ny orkidè, Åsne Seirestads "Bokhandleren i Kabul", en rammemadrass 160cm, en 50-talls gulvlampe, Emporio Armani White eau de Parfum.

Absolutt ikke:

Dassboka (den fikk jeg nemlig til bursdagen min og det er den teiteste gaven jeg har fått!)

pyntegjenstander,

lusekofte.

Hehehe det var jo en god ide:o) Hva sa foreldrene dine da?

Men står fortsatt fast ved det jeg sa, ønsker meg snille barn*s*

De ble litt forskrekkede da de så sin 2-3-årige håpefulle ligge innpakket under treet... (og jeg var veldig stolt av innpakningen) Han klarte faktisk å være snill i noen dager!

Annonse

Send det du ikke vil ha til meg da vel.... Jeg har sårt bruk for det meste av det....

Jeg ønsker meg penger! Det trengs sårt!

Mmmh, jeg ønsker meg også penger :-)

Fikk støvsuger av mormor (julegave på forhånd), det var deilig det!

Gleder meg utrolig til å komme hjem til leiligheten etter jul og sette på plass alle julegavene (regner med jeg får mye stasj til bopelet) :-)

Mmmh, jeg ønsker meg også penger :-)

Fikk støvsuger av mormor (julegave på forhånd), det var deilig det!

Gleder meg utrolig til å komme hjem til leiligheten etter jul og sette på plass alle julegavene (regner med jeg får mye stasj til bopelet) :-)

Regner jeg også med at jeg får... Men mitt kjære bopel er desverre ikke så stort at jeg får plass til alt jeg ønsker meg der...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...