Gå til innhold

Elkjøp atter en gang..

Anbefalte innlegg

Skulle fått oppvaskmaskin levert på døra i går, mellom 16:00 og 21:00. Byttet bort seinvakta mi og takket nei til et førjulsparty, for å kunne være hjemme å ta imot og betale.

Men kom de? Neida, i fem timer satt jeg pal og ventet på den lenge etterlengtede oppvaskmaskinen, men ingen kom og ingen ringte.

Og dette kom på toppen av min bilstereo-opplevelse med Elkjøp. Skulle kjøpe en bilstereo, men den hadde de selvsagt ikke på lager. Det var bestilt inn 5 nye og de skulle komme om tre dager. Fikk reservasjonslapp og kom tilbake etter tre dager, men ingen bilstereo var kommet.

Tre ganger var jeg innom og spurte etter den. Den fjerde gangen var jeg inne og tittet, men da var den jeg skulle ha fjernet fra utstillingen. Da dro jeg hjem med type surleppe og dreit i hele greia.

Elkjøp får en sjanse til til å levere oppvaskmaskinen, men etter det handler jeg et annet sted. Faen også, hadde jeg visst dette på forhånd, så kunne jeg kjøpt en et annet sted og hatt den i en uke allerede!

Hadde tenkt å handle Playstation2 med diverse tilleggsutstyr der, men den kjøper jeg nå heller fra SpaceWorld.. litt dyrere, men ikke mer enn at det går opp i opp med servicen.

DVD-spilleren kjøpte jeg hos Elkjøp. Fikk ikke den jeg hadde sett meg ut (den hadde de seff ikke inne), men en som var dyrere. Hadde det travelt, ville ha spiller den dagen og hadde nok penger..

Da jeg skulle kjøpe videospiller, ventet jeg i evigheter på å bli ekspedert, så da gikk jeg over til Ideel å kjøpte der isteden. Kostet litt mer, men jeg fikk ihvertfall service!

Har jeg lyst til å handle mer hos Elkjøp nå? Nix, og nå som jeg har kjøpt meg bil er det enkelt å nå andre butikker..

Bye, bye Elkjøp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85925-elkj%C3%B8p-atter-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager handle hos Elkjøp når du (og sikkert halvparten av vennene dine, kjenner jeg Elkjøp rett) har hatt problemer med dem før?

Selv en kamerat av meg som jobber på Elkjøp fraråder alle han kjenner å handle der.

Anbefaler Elprice i stedet.. de har også utkjøring, og jeg har bare gode erfaringer mht levering, og ikke minst service ved reklamasjon.

Hvorfor i alle dager handle hos Elkjøp når du (og sikkert halvparten av vennene dine, kjenner jeg Elkjøp rett) har hatt problemer med dem før?

Selv en kamerat av meg som jobber på Elkjøp fraråder alle han kjenner å handle der.

Anbefaler Elprice i stedet.. de har også utkjøring, og jeg har bare gode erfaringer mht levering, og ikke minst service ved reklamasjon.

Hei,

Jeg har masse gode erfaringer fra Elkjøp her - hvor de har hjulpet med å finne den rette modellen.

De har til og med gitt meg "Trygghetsgaranti" (til noen hundre kroner - verd det for noe så mekanisk som en oppvaskmaskin) på en oppvaskmaskin jeg kjøpte i Danmark (og importerte momsfritt til Norge).

Med vennlig hilsen

Det har litt å gjøre med hvor en bor da.. og hvilke forretninger som ligger lett tilgjengelig.

Men som sagt, nå når jeg har bil og kommer meg litt rundt.. no mere Elkjøp :)

Det har litt å gjøre med hvor en bor da.. og hvilke forretninger som ligger lett tilgjengelig.

Men som sagt, nå når jeg har bil og kommer meg litt rundt.. no mere Elkjøp :)

Det er det som er poenget med Elprice - du bestiller på nett, ergo ikkeno problem med å komme seg til butikken.

Det er det som er poenget med Elprice - du bestiller på nett, ergo ikkeno problem med å komme seg til butikken.

Sjekket ut Elprice, men de hadde ikke oppvaskmaskinen jeg ønsket meg. Det ordnet seg med Elkjøp da, bestillingen var rotet bort (muligens oversendt feil butikk).

Har fått beklagesle fra både den lokale butikken og internettbutikken. Oppvaskmaskien kommer hjem til meg på tirsdag.

Rent bortsett fra det har jeg bokmerket Elprice og vil sjekke ut hva de ellers har :)

Annonse

Hei,

Jeg har masse gode erfaringer fra Elkjøp her - hvor de har hjulpet med å finne den rette modellen.

De har til og med gitt meg "Trygghetsgaranti" (til noen hundre kroner - verd det for noe så mekanisk som en oppvaskmaskin) på en oppvaskmaskin jeg kjøpte i Danmark (og importerte momsfritt til Norge).

Med vennlig hilsen

høh, trygghetsgaranti ja.."gitt deg"?? du må jo betale for den uansett. Shittbutikk.

Sjekket ut Elprice, men de hadde ikke oppvaskmaskinen jeg ønsket meg. Det ordnet seg med Elkjøp da, bestillingen var rotet bort (muligens oversendt feil butikk).

Har fått beklagesle fra både den lokale butikken og internettbutikken. Oppvaskmaskien kommer hjem til meg på tirsdag.

Rent bortsett fra det har jeg bokmerket Elprice og vil sjekke ut hva de ellers har :)

"Rotet bort bestillingen". Kjøpte du den bortforklaringen? Helt typisk å finne på en sånn døll unskyldning for at de har alt for dårlig service. Elkjøp går nedenom å hjem hvis de ikke skjerper seg. Jeg for min del stod ved kassa å skulle betale. Ingen betjening. Ventet i 5-10, men da ingen kom for å hjelpe så la jeg varen på disken og GIKK.

"Rotet bort bestillingen". Kjøpte du den bortforklaringen? Helt typisk å finne på en sånn døll unskyldning for at de har alt for dårlig service. Elkjøp går nedenom å hjem hvis de ikke skjerper seg. Jeg for min del stod ved kassa å skulle betale. Ingen betjening. Ventet i 5-10, men da ingen kom for å hjelpe så la jeg varen på disken og GIKK.

Har forlatt Elkjøp en del ganger jeg også, uten å kjøpe en dritt. De har jo nesten ikke folk der. Og er du så heldig å få fatt i en person, så jobber denne garantert på feil avdeling.

Men Elkjøp er ikke alene om å ha dårlig service og lite folk. Byggmakker er minst like ille.. her jeg bor ihvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...