Gå til innhold

Elkjøp atter en gang..

Anbefalte innlegg

Skulle fått oppvaskmaskin levert på døra i går, mellom 16:00 og 21:00. Byttet bort seinvakta mi og takket nei til et førjulsparty, for å kunne være hjemme å ta imot og betale.

Men kom de? Neida, i fem timer satt jeg pal og ventet på den lenge etterlengtede oppvaskmaskinen, men ingen kom og ingen ringte.

Og dette kom på toppen av min bilstereo-opplevelse med Elkjøp. Skulle kjøpe en bilstereo, men den hadde de selvsagt ikke på lager. Det var bestilt inn 5 nye og de skulle komme om tre dager. Fikk reservasjonslapp og kom tilbake etter tre dager, men ingen bilstereo var kommet.

Tre ganger var jeg innom og spurte etter den. Den fjerde gangen var jeg inne og tittet, men da var den jeg skulle ha fjernet fra utstillingen. Da dro jeg hjem med type surleppe og dreit i hele greia.

Elkjøp får en sjanse til til å levere oppvaskmaskinen, men etter det handler jeg et annet sted. Faen også, hadde jeg visst dette på forhånd, så kunne jeg kjøpt en et annet sted og hatt den i en uke allerede!

Hadde tenkt å handle Playstation2 med diverse tilleggsutstyr der, men den kjøper jeg nå heller fra SpaceWorld.. litt dyrere, men ikke mer enn at det går opp i opp med servicen.

DVD-spilleren kjøpte jeg hos Elkjøp. Fikk ikke den jeg hadde sett meg ut (den hadde de seff ikke inne), men en som var dyrere. Hadde det travelt, ville ha spiller den dagen og hadde nok penger..

Da jeg skulle kjøpe videospiller, ventet jeg i evigheter på å bli ekspedert, så da gikk jeg over til Ideel å kjøpte der isteden. Kostet litt mer, men jeg fikk ihvertfall service!

Har jeg lyst til å handle mer hos Elkjøp nå? Nix, og nå som jeg har kjøpt meg bil er det enkelt å nå andre butikker..

Bye, bye Elkjøp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85927-elkj%C3%B8p-atter-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Med data er de noen kløner det jeg har sett. Jeg har vært i Elkjøp butikker og spilt dum flere ganger, og det er helt fantastsk hva de kan få seg til å si. Tredje gangen gikk jeg ut med haka på trdje knapphullet, makan til bløffeselger !

Elkjøp har et meget dårlig rykte, det er bare enkelte butikker som har bra folk, men de slutter, Elkjøp har ikke peiling på personalbehandling heller.

Med data er de noen kløner det jeg har sett. Jeg har vært i Elkjøp butikker og spilt dum flere ganger, og det er helt fantastsk hva de kan få seg til å si. Tredje gangen gikk jeg ut med haka på trdje knapphullet, makan til bløffeselger !

Elkjøp har et meget dårlig rykte, det er bare enkelte butikker som har bra folk, men de slutter, Elkjøp har ikke peiling på personalbehandling heller.

"... enkelte butikker som har bra folk, men de slutter, Elkjøp har ikke peiling på personalbehandling heller."

Hvem vil jobbe på Elkjøp?

Egentlig er jeg veldig enig med deg double. Elkjøp lever av kundene som tenker pris og kun det når de handler. Servie finnes det ikke på den butikken, det er bra sikkert.

Jaja.. har ringt dit og kom igjennom på telefonen etter en durabelig mengde venting.

De fant selvsagt ikke ordren min, selv om jeg har bekreftelse med ordrenummer og leveringstid. Så har de den vel ikke på lager da når de har sjekket opp og ringer tilbake.. typisk!

Fikk mail fra deg i dag.. og ja, jeg hadde glemt deg. Har formatert begge maskinene og lagt inn xp, men har ikke fått på plass alt der det skal være ennå.

Ulv I Faarikaal

"... enkelte butikker som har bra folk, men de slutter, Elkjøp har ikke peiling på personalbehandling heller."

Hvem vil jobbe på Elkjøp?

Pallebutikker er gjennomtrekksforetagener. IKEA vet i hverfall å behandle personalet sitt noenlunde bra, om de ikke betaler så mye lønn.

Annonse

Egentlig er jeg veldig enig med deg double. Elkjøp lever av kundene som tenker pris og kun det når de handler. Servie finnes det ikke på den butikken, det er bra sikkert.

Jøss.. de hadde den inne og jeg får den levert på tirsdag. De hadde ikke mottatt ordren i butikken, så den var muligens gått til feil plass i landet.

Må vel vaske opp i dag da. Hadde spart opp masse oppvask for å få teste oppvaskmaskinen når den kom, men å la oppvasken stå helt til tirdag blir vel drøyt :)

Dette er min aller første oppvaskmaskin og tidspunktet jeg valgte var jo perfekt da - med tanke på økningen av strømprisene.. not :)

Elkjøp er for de som vil ha det billig for enhver pris. Service han du derfor ikke forvente. Forvente kan du kanskje, man få det gjør du garantert ikke.

Gud for noen irriterende forretnignsfolk. Money, money.

Kunder er til for å LURES. Suge penger ut av de. Har de betalt er handelen over. Service er et fremmedord.

Men billig er de. Hvis det er nok.

Vi kutta også ut Elkjøp etter at vi skulle ut og handle diverse (kondenstørketrommel, TV, video, brødbakemaskin og komfyr) for pengene vi fikk til bryllupet vårt. Mistet helt lysta på å legge igjen ei krone der etter den dårlige servicen. Irriterte meg nesten at vi brukte opp gavekortet vi fikk på 1000 kr der, men måtte jo brukes opp også..

I stedet ble det Power Coop som vi la igjen 20 000 på. Der var det service! :)

Nei, bye, elkjøp! Der kommer jeg garantert aldri mer til å handle.

Jeg skjønner meg ikke på folk. Handler på de billigste stedene, og skjønner ikke hvorfor servicen stinker. Betaler 2000 kr for 2 uker i syden, og sutrer over at hotellet ikke var femstjerners. Betaler 50 kroner for å fly til Nice, og stiller seg uforstående til at flyselskapet har gått konk før flyet lettet. Vil ikke betale for matvarer, men klager på at sortimentet er dårlig. Handler piratkopier av software, og klager på Microsoft. Osv, osv, osv.

Du får det du betaler for. Stort sett.

Jeg skjønner meg ikke på folk. Handler på de billigste stedene, og skjønner ikke hvorfor servicen stinker. Betaler 2000 kr for 2 uker i syden, og sutrer over at hotellet ikke var femstjerners. Betaler 50 kroner for å fly til Nice, og stiller seg uforstående til at flyselskapet har gått konk før flyet lettet. Vil ikke betale for matvarer, men klager på at sortimentet er dårlig. Handler piratkopier av software, og klager på Microsoft. Osv, osv, osv.

Du får det du betaler for. Stort sett.

Nettopp!

Jøss.. de hadde den inne og jeg får den levert på tirsdag. De hadde ikke mottatt ordren i butikken, så den var muligens gått til feil plass i landet.

Må vel vaske opp i dag da. Hadde spart opp masse oppvask for å få teste oppvaskmaskinen når den kom, men å la oppvasken stå helt til tirdag blir vel drøyt :)

Dette er min aller første oppvaskmaskin og tidspunktet jeg valgte var jo perfekt da - med tanke på økningen av strømprisene.. not :)

Det er utrolig kjekt med oppvaskmaskin i alle fall double:o) Har hatt min i en del år og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten den.

Skal sende deg en lenger mail i løpet av morgen dagen jeg*s*

ps: kanskje du kan spørre om litt erstatning for tullet da?

Annonse

Nettopp!

vil man ha billigie varer blir servicen deretter. Man kan betale mer i andre butikker og få bedre service.

Likevel det er jo forskjell på hvilken type service som må være tilstede.Du skal jo liksom få væren du kjøper til avtalt tid.Det kaller jeg ikke serice. Det er heller en grunnleggende faktor

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...