Gå til innhold

Hvor får jeg tak i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke, men mens jeg har deg her; Fikk med meg i en aller annen tråd at du har Julekveld i Skogen på cd. Hvilken cd er det?

Tråla diverse musikksjapper i går, men fant ingen cd-er hvor denne var med.

:bare MÅ ha den:

Skrevet

Aner ikke, men mens jeg har deg her; Fikk med meg i en aller annen tråd at du har Julekveld i Skogen på cd. Hvilken cd er det?

Har'n som MP3. (4,4 MB)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

ahh... takker!

Ladingen varer erfaringsmessig ca 4-5 timer. Lades i lunsjen ? Rekkevidde ca 10m.

Den med belteboks har større rekkeviddde og varer mye lenger på en lading.

Skrevet

"Norsk jul med Radio 1" er den ihvertfall på, har CD'n som ble utgitt for noen år siden. Ellers er jo melodien fra vinylplatenes tidsalder.

Skrevet

P4 sin dobbeltplate fra..

*sjekke*

..1994! "P4's Julefavoritter" PolyGram 525 190-2

Skrevet

P4 sin dobbeltplate fra..

*sjekke*

..1994! "P4's Julefavoritter" PolyGram 525 190-2

HAR du cd'n, bird?

Skrevet

"Norsk jul med Radio 1" er den ihvertfall på, har CD'n som ble utgitt for noen år siden. Ellers er jo melodien fra vinylplatenes tidsalder.

Får jeg ikke tak i den, kommer jeg trolig til å smiske no' jævlig med deg. ;-)

Skrevet

HAR du cd'n, bird?

Mm! Og nå også som mp3.. ;o)

Tipper hotmailen din er for liten til å ta i mot - maile meg en annen adresse?

birdie @ home.no

Skrevet

Får jeg ikke tak i den, kommer jeg trolig til å smiske no' jævlig med deg. ;-)

Send meg en mail på [email protected] hvis du ikke får tak i den, så skal vi nok få "orden i sysakene" :-)

Skrevet

Ladingen varer erfaringsmessig ca 4-5 timer. Lades i lunsjen ? Rekkevidde ca 10m.

Den med belteboks har større rekkeviddde og varer mye lenger på en lading.

smart. skal sjekke pris og ting.

Skrevet

Mm! Og nå også som mp3.. ;o)

Tipper hotmailen din er for liten til å ta i mot - maile meg en annen adresse?

birdie @ home.no

Jeg har en studentmail, men det står ikke noe om maxgrensa på filer. Sender adressa over nå.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

smart. skal sjekke pris og ting.

2000 for beltetypen og 4000 for helt trådløst hodesett.

Skrevet

Jeg har en studentmail, men det står ikke noe om maxgrensa på filer. Sender adressa over nå.

Ellers så tror jeg kanskje Vince er en bedre kilde.. Min fil er på beskjedne 11 (!) MB :klørsegihuet:

Skrevet

Ellers så tror jeg kanskje Vince er en bedre kilde.. Min fil er på beskjedne 11 (!) MB :klørsegihuet:

11?! :-/

:løper til Vince:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...