Gå til innhold

Blir sur på mine nærmeste når eg har det vondt.

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne, 23

Eg innser at jeg har et problem. Nå jeg føler meg dum og misslykka, får eg ut min frustasjon ved å kjefte på mine nærmeste. Det være seg kjæreste, foreldre osv. Ikkje høgrøsta kjefting altså, men klaging og surmuling. Er det håp for meg, eller kjem eg til å drive frå meg alle kjærester, og alle vener? Finnes det hjelp?

har begynt på eit nytt studium i år, og har ikkje funne meg til rette. Har latt frustrasjonen gått ut over min elskede: no er han lei og vil vekk frå meg. Eg har verdens dårligaste samvittighet, er egentlig snill og har et godt hjerte, men når eg er ulukkeleg, klarar eg ikkje å styre meg.

Fortsetter under...

Du høres ut som meg!Det var veldig rart å lese innlegget ditt, har det akurat på samme måte! Kjæresten min blir lei ofte han også pga. at jeg er sur og lei og lar ting gå utover ham.Det skyldes i mitt tilfelle også at jeg har begynnt på en ny skole og har ikke funnet meg til rette.Føler meg ofte dum og mislykka.

Har lurt på noen ganger om han kommer til å holde ut med meg men han har ikke planer om å gjøre det slutt etter som jeg har forstått ham.Men jeg er jo egentlig ikke sånn jeg heller, det er bare det at jeg klarer ikke åg rundt og late som alt er bra inni meg når jeg egentlig føler det helt motsatte. Det han vil, er at vi skal kose oss og være glade den tida vi er sammen. Vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig....men har du snakket med ham om hvordan du har det?Kanskje det hadde hjulpet viss han hadde lyttet til deg isdedet for å gå rundt og bli sur fordi du ikke har det helt bra??!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...