Gå til innhold

Hva gjøre med en mann som ikke klarer å holde på jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest Sofline-kjærlighetssøkende

Hvis det er noen av dere som husker dansken min fra noen dager tilbake....

Ja, det er ham igjen!

Jeg vil så fryktlig gjerne ha ham, men han er så ekstremt dårlig til det er med damer, særlig når det gjelder å holde på dem... (dette har han selv sagt til kameratene sine, som jeg også kjenner meget godt (han ene kaller jeg min storebror) og han mener selv dette er en dårlig egenskap med seg, men...). Han glemmer rett og slett og ringe og skrive selv om han mer enn gjerne vil ha dem...

Hva f... skal jeg gjøre med ham? Jeg kan jo ikke bare mase og mase og mase på ham heller... (har heller ikke gjort det)

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

23

• Ulv I Faarikaal

12

• SierDuDet

8

• Vincent

7

Mest aktive i denne tråden

Jeg foreslår at du glemmer fyr'n. Dansker i seg selv er rimelig spesielle.

Og deg hører jeg ikke på i dag...

Dansker er helt fine de, bare man blir kjent med dem... (men språket er vanskelig å snakke)

Føler meg halvdansk selv etter å ha rettet opp og gjort giv akt for det danske flagget hver morgen i 4 måneder.

Som sagt: Nei, jeg glemmer ham IKKE!!!!!

Hvorfor i helvete skal du begynne å rote deg borti et forhold som er dømt til å gå til helvete? Er ikke det typisk damer å skulle forandre på gutta? Det funker selvsagt ikke.

Dessuten er han dans. Det kan knapt sies å være noe pluss.

Hvorfor i helvete skal du begynne å rote deg borti et forhold som er dømt til å gå til helvete? Er ikke det typisk damer å skulle forandre på gutta? Det funker selvsagt ikke.

Ikke dans, men dansk.

Og deg hører jeg ikke på i dag...

Dansker er helt fine de, bare man blir kjent med dem... (men språket er vanskelig å snakke)

Føler meg halvdansk selv etter å ha rettet opp og gjort giv akt for det danske flagget hver morgen i 4 måneder.

Som sagt: Nei, jeg glemmer ham IKKE!!!!!

Du veit vel hvorfor dansker kalles "Nordens jøder"?

Om du ikke veit det, så vil du nok skjønne det etterhvert.

:-)

Annonse

Ettersom jeg f.o.m. et år i dag skal bo i Danmark i minst 7 år for å gjennomføre min utdannelse, så er det et pluss at han også bor der! SÅ TENK DET DU!!!!! Dansker er et mye hyggeligere folkeslag enn nordmenn, skal jeg si deg!

Jeg har ikke sagt jeg vil forandre ham (sorry hvis det lød sånn).. bare få ham til å huske meg...

Hvorfor rote meg opp i et forhold med ham? Fordi jeg er j... forelsket i ham!

Hmm... tror jeg skal snakke med "storebror" om dette... han er flinkere enn deg til å gi meg svar i alle fall, sdd.

Ettersom jeg f.o.m. et år i dag skal bo i Danmark i minst 7 år for å gjennomføre min utdannelse, så er det et pluss at han også bor der! SÅ TENK DET DU!!!!! Dansker er et mye hyggeligere folkeslag enn nordmenn, skal jeg si deg!

Jeg har ikke sagt jeg vil forandre ham (sorry hvis det lød sånn).. bare få ham til å huske meg...

Hvorfor rote meg opp i et forhold med ham? Fordi jeg er j... forelsket i ham!

Hmm... tror jeg skal snakke med "storebror" om dette... han er flinkere enn deg til å gi meg svar i alle fall, sdd.

"Ettersom jeg f.o.m. et år i dag skal bo i Danmark i minst 7 år for å gjennomføre min utdannelse, så er det et pluss at han også bor der! SÅ TENK DET DU!!!!! Dansker er et mye hyggeligere folkeslag enn nordmenn, skal jeg si deg!"

Så faktisk så roter du deg bort i han FORDI han er dansk og FORDI du skal ha noen der nede i noen år. I see...

"Jeg har ikke sagt jeg vil forandre ham (sorry hvis det lød sånn).. bare få ham til å huske meg..."

Du har bare klaget over han den siste uka, så det er jo ikke akkurat rart vi som leser innleggene dine lurer.

"Hvorfor rote meg opp i et forhold med ham? Fordi jeg er j... forelsket i ham!"

Eller du er riv ruskende gal. Dine hyl og skrik her forleden pga en sms han ikke svarte på umiddelbart, tyder vel på det.

"Hmm... tror jeg skal snakke med "storebror" om dette... han er flinkere enn deg til å gi meg svar i alle fall, sdd."

Han vet nok mer enn meg, da jeg bare har lest syteinnleggene dine om denne fyren.

Annonse

"Ettersom jeg f.o.m. et år i dag skal bo i Danmark i minst 7 år for å gjennomføre min utdannelse, så er det et pluss at han også bor der! SÅ TENK DET DU!!!!! Dansker er et mye hyggeligere folkeslag enn nordmenn, skal jeg si deg!"

Så faktisk så roter du deg bort i han FORDI han er dansk og FORDI du skal ha noen der nede i noen år. I see...

"Jeg har ikke sagt jeg vil forandre ham (sorry hvis det lød sånn).. bare få ham til å huske meg..."

Du har bare klaget over han den siste uka, så det er jo ikke akkurat rart vi som leser innleggene dine lurer.

Eller du er riv ruskende gal. Dine hyl og skrik her forleden pga en sms han ikke svarte på umiddelbart, tyder vel på det.

"Hmm... tror jeg skal snakke med "storebror" om dette... han er flinkere enn deg til å gi meg svar i alle fall, sdd."

Han vet nok mer enn meg, da jeg bare har lest syteinnleggene dine om denne fyren.

"Så faktisk så roter du deg bort i han FORDI han er dansk og FORDI du skal ha noen der nede i noen år. I see..."

Nei, ikke derfor, men det er mer praktisk å være sammen med en som bor i samme land... You see..?

"Du har bare klaget over han den siste uka, så det er jo ikke akkurat rart vi som leser innleggene dine lurer."

Hmmmm... nei, det er bare i en tråd jeg har klaget over ham...

"Eller du er riv ruskende gal. Dine hyl og skrik her forleden pga en sms han ikke svarte på umiddelbart, tyder vel på det."

Ja, jeg er riv ruskende gal... Har du ikke forstått det enda?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...