Gå til innhold

Hva gjøre med en mann som ikke klarer å holde på jenter?

Anbefalte innlegg

Nei, det har jeg ikke sagt.

Men - til det saken vel egentlig handler om:

Er du så brennsikker på at han er interessert i "å holde" på deg?

Brennsikker blir man aldri, men jeg er i alle fall 90% sikker!

Dessuten kan jeg ikke vite det uten å prøve, kan jeg vel?

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

23

• Ulv I Faarikaal

12

• SierDuDet

8

• Vincent

7

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Ja, det var noe sånt jeg tenkte på.

Egentlig er dansker veldig hyggelige folk, og landet er et land etter min smak.

De tror kombinasjonen god og dyp latter, tartarsmørbrød, øl og gammel dansk kan kurere alt :-)

Ja, det var noe sånt jeg tenkte på.

Egentlig er dansker veldig hyggelige folk, og landet er et land etter min smak.

De har jo billig alkohol der (en øl på byen til 24,-) og røyk (selv om du har sluttet å røyke for tiden da SierDuDet) 33,- for 20 sigaretter.

Brennsikker blir man aldri, men jeg er i alle fall 90% sikker!

Dessuten kan jeg ikke vite det uten å prøve, kan jeg vel?

Hvorfor ringer du han ikke?

Det er jo maksimal idioti og ikke gjøre annet enn å sende sms til hverandre. Dere har da knapt rotet, så hvordan kan du være så sikker? Eller... har dere rotet?

Annonse

dvs. at han glemmer at han må gjøre noe for å beholde interessen til jentene... selv om han gjerne fortsatt vil ha dem... (en av gangen selvsagt)

#at han glemmer at han må gjøre noe for å beholde interessen til jentene... selv om han gjerne fortsatt vil ha dem...

Å, men om han treffer noen som han virkelig tryner for, så glemmer'n nok ikke å holde kontakt tenker jeg...

Hvorfor ringer du han ikke?

Det er jo maksimal idioti og ikke gjøre annet enn å sende sms til hverandre. Dere har da knapt rotet, så hvordan kan du være så sikker? Eller... har dere rotet?

ehem.... ja... det kan man trygt si at vi har!

Annonse

Men hvorfor ringer du han ikke?

Fordi jeg skrev en sms isteden...

Jeg ringer ikke fordi jeg ikke aner hva jeg skal si og fordi jeg helt sikkert kommer til å si en masse dumt og angre noe helt j... etterpå og være sikker på at han aldri vil ha med meg å gjøre igjen fordi han syntes jeg sa så mye tåpelig! DERFOR!

Jeg ringer ikke fordi jeg ikke aner hva jeg skal si og fordi jeg helt sikkert kommer til å si en masse dumt og angre noe helt j... etterpå og være sikker på at han aldri vil ha med meg å gjøre igjen fordi han syntes jeg sa så mye tåpelig! DERFOR!

Men hvis noen feil ord i en telefon gjør så han ikke vil ha noe med deg å gjøre så er det vel ikke rare håpet i utgangspunktet.

SMS og forhold er dødfødt. I hvertfall når man tolker det at man ikke får svar på noen timer i negativ retning.

Det er langt bedre å snakke sammen. Da finner man lettere ut hvor landet ligger.

Ulv I Faarikaal

Tristere og mer tafatt kvinnemennske skal man lete lenge etter. Fins det virkelig slike ? Mine har det vært 100 ganger mer tæl i, og det tiltaler.

Men hvis noen feil ord i en telefon gjør så han ikke vil ha noe med deg å gjøre så er det vel ikke rare håpet i utgangspunktet.

SMS og forhold er dødfødt. I hvertfall når man tolker det at man ikke får svar på noen timer i negativ retning.

Det er langt bedre å snakke sammen. Da finner man lettere ut hvor landet ligger.

må vel ikke ringe for å vite hvor Danmark ligger..?

begyner å bli rimelig lei denne danskepølsa... kan du ikke kjøpe deg en bamse eller ei dukke isteden? da vet du at du får kontakt og vi slipper å høre mer om denne dansken som du tilsynelatende liker så veeelig masse og som ikke klarer å sende deg en sms eller mail...

pokker heller, ta hintet, han har andre ting å ta seg til...

dansker er mye bedre enn nordmenn?mye kosligere? ja visst faen, hadde jeg også hatt muligheten til å ta meg en liten en flere ganger om dagen uten å bli ugleset, så tror jeg pindø jeg også hadde vært koslig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...