Gå til innhold

Hva gjøre med en mann som ikke klarer å holde på jenter?

Anbefalte innlegg

Fordi jeg skrev en sms isteden...

Jeg ringer ikke fordi jeg ikke aner hva jeg skal si og fordi jeg helt sikkert kommer til å si en masse dumt og angre noe helt j... etterpå og være sikker på at han aldri vil ha med meg å gjøre igjen fordi han syntes jeg sa så mye tåpelig! DERFOR!

hvor gamle er dere egentlig? du og danskepølsa altså?

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

23

• Ulv I Faarikaal

12

• SierDuDet

8

• Vincent

7

Mest aktive i denne tråden

begyner å bli rimelig lei denne danskepølsa... kan du ikke kjøpe deg en bamse eller ei dukke isteden? da vet du at du får kontakt og vi slipper å høre mer om denne dansken som du tilsynelatende liker så veeelig masse og som ikke klarer å sende deg en sms eller mail...

pokker heller, ta hintet, han har andre ting å ta seg til...

dansker er mye bedre enn nordmenn?mye kosligere? ja visst faen, hadde jeg også hatt muligheten til å ta meg en liten en flere ganger om dagen uten å bli ugleset, så tror jeg pindø jeg også hadde vært koslig...

Hvis han har andre ting å ta seg til så lurer jeg fælt på hvorfor han kommer og besøker meg neste helg....

Du trenger ikke lese innleggene mine hvis du ikke vil! Det er ingen som tvinger deg!

Men hvis noen feil ord i en telefon gjør så han ikke vil ha noe med deg å gjøre så er det vel ikke rare håpet i utgangspunktet.

SMS og forhold er dødfødt. I hvertfall når man tolker det at man ikke får svar på noen timer i negativ retning.

Det er langt bedre å snakke sammen. Da finner man lettere ut hvor landet ligger.

"Men hvis noen feil ord i en telefon gjør så han ikke vil ha noe med deg å gjøre så er det vel ikke rare håpet i utgangspunktet."

Nei, det vet jeg godt, men det er bare fordi jeg er så sinnsykt paranoid, ikke fordi det bør være tilfellet.

"SMS og forhold er dødfødt. I hvertfall når man tolker det at man ikke får svar på noen timer i negativ retning."

Sier du det, SDD? Min forrige kjæreste hadde ikke annen kontakt enn gjennom sms på 6 måneder i den tiden før vi ble sammen (nei, jeg møtte ham ikke på internett). Det med at jeg tolker det at jeg ikke får svar på noen timer er også fordi jeg er så sinnsykt paranoid.

"Det er langt bedre å snakke sammen. Da finner man lettere ut hvor landet ligger."

Vet du hva, SDD? Av og til kommer det også noen fornuftige kommentarer fra deg.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Tristere og mer tafatt kvinnemennske skal man lete lenge etter. Fins det virkelig slike ? Mine har det vært 100 ganger mer tæl i, og det tiltaler.

Faktisk, noen har kommet med åpenlyse tilbud jeg ikke kunne si nei til. Sjenanse er sjelden, de fleste har ringt eller bare kommet innom. Eller eg har ringt uten egentlig å tenke noe særlig. Jeg tror ingen av de har sittet og bønnfalt telefonen om å ringe, kan ikke huske jeg har gjort det heller.

Ulv I Faarikaal

Jeg vet godt hva det er, men jeg kan ikke si at det er så vanlig å spise det i Danmark.

Jeg elsker det, og har funnet det til og med på dansk restaurant i New York :-) En danske lærte meg å lage det.

Ulv I Faarikaal

Forklar nærmere!

Faktisk, noen har kommet med åpenlyse tilbud jeg ikke kunne si nei til. Sjenanse er sjelden, de fleste har ringt eller bare kommet innom. Eller eg har ringt uten egentlig å tenke noe særlig. Jeg tror ingen av de har sittet og bønnfalt telefonen om å ringe, kan ikke huske jeg har gjort det heller.

Jeg sitter ikke akkurat og bønnfaler telefonen om å ringe heller da.... men nå har den i alle fall ringt uansett!

Hva slagt åpenlyse tilbud som du ikke kunne si nei til?

Annonse

Han klarer ikke å holde på jenter!

Er det sikkert at han -vil- det da ?

Han sa selv til to av sine beste venner at han kan ha store problemer med det selv om han gjerne vil... (kanskje rett og slett fordi han er utrolig dårlig til det (som så mange, mange andre)).

Venninna mi overhørte den samtalen. PS! De visste at hun hørte det så det var ikke noe smughøring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...