Gå til innhold

står jeg i fare for å bli pedofil?

Anbefalte innlegg

hey, jeg er en kvinne som ikke klarer å ha samleie, da store peniser gjør for vondt.......

derfor lurer jeg på om jeg står i fare for å bli pedofil, da smågutter (barn) har mindre peniser, og det vil være lettere for meg å ha samleie med en liten gutt?

Fortsetter under...

Annonse

Det er noe av det dummeste jeg har sett det bli spurt om her inne.. Men ... Spør du virkelig om det kun pga at du ikke klarer å ha samleie med en med stor penis? eller er det andre grunner til at du spør også?

For for meg høres det helt utrolig ut at man i det hele tatt kan tenke tanken bare av en sånn grunn...

Høres mer ut som om du har en soppinfeksjon enn at du er blitt pedofil...

Slutt å sette griller i hodet på deg selv.

Sett inn en kontakt-annonse der du søker etter menn med penicer under 15 cm.

Når vi ser hvor mange det er som klager over at de er for dårlig utstyrt, regner jeg med at du vil drukne i svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...