Vincent Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 I tastende øyeblikk er det 3-2 til Danmark - og 22 minutter igjen av 1. omgang. Jeg tipper på Dansk seier - og da skal Norge møte Danmark. Men hvem skal jeg holde med da..? 0 Siter
Sofline Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Danmark vinner selvfølgelig... Jeg vet heller ikke om jeg skal holde med DK eller Norge i finalen.. Har sunget "Det er et yndigt land, det står med brede..." så mange ganger nå at jeg føler meg helt dansk gitt... men passet mitt sier norsk statsborgerskap. Drømmefinalen er det uansett, og så kan jeg jo bli glad uansett hvem som vinner! 0 Siter
Vincent Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Skrevet 14. desember 2002 Danmark vinner selvfølgelig... Jeg vet heller ikke om jeg skal holde med DK eller Norge i finalen.. Har sunget "Det er et yndigt land, det står med brede..." så mange ganger nå at jeg føler meg helt dansk gitt... men passet mitt sier norsk statsborgerskap. Drømmefinalen er det uansett, og så kan jeg jo bli glad uansett hvem som vinner! Gud bedre som danskene kom etterhvert! Norge møter Danmark i finalen. Hurra! (kommentatorene på dansk tv nervøse for morgendagens finale - de tror ikke mye på dansk seier - og dét tegner bra!) 0 Siter
Sofline Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Gud bedre som danskene kom etterhvert! Norge møter Danmark i finalen. Hurra! (kommentatorene på dansk tv nervøse for morgendagens finale - de tror ikke mye på dansk seier - og dét tegner bra!) For nordmennene ja... hehehe Så har jeg noe å mobbe mine danske venner for neste gang jeg kommer til Danmark! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.