Lora Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Hei! Har det seg slik at gutter/menn sender sms like gjerne og ofte som kvinner? Jeg har "tastet" en del med en kar over to dager, men nå er det blitt stille. KAN det være mulig at mannfolk blir lei av å sitte og hamre løs på mobil-dingsen sin? JEG blir nemlig ikke lei og forventer selvsagt at han ikke blir det heller. Well? 0 Siter
conni1365380431 Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Vi blir nok ikke mere lei enn dere:-) Jeg taster døgnet rundt. Det er herlig å få heite å erotiske små meldinger fra venninder og kvinnlige kollegaer. Små flørte SMS og lette antydninger. Avtaler om møter og treff. Når de er ute på byen, om de er alene eller sammen med sin samboer sender de små heite meldinger. Tydlig at det er blitt en sport. Det går ut mange meldinger og svar fra min mobil hver dag. SNS er k...u...l..l..t 0 Siter
Gjest klamydia Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Jeg er jente og blir lei etter to meldinger, så jeg tror det er en sannsynlig forklaring! 0 Siter
Zirine Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Om han er lei? Vel ... kanskje har han flere og andre ting å ta seg til i løpet av dagen enn å bare skrive sms? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.