Gjest Kåre Knall Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Er det vanlig at kjærester par ikke fester sammen? Dama mi har ikke lyst å feste med meg på nyttårsaften. Hun vil dra til bestekompisen sin og feste der mens jeg skal være hjemme aleine (er så og si venneløs :-( ) og hun vil egentlig ikke at jeg ska være med....... 0 Siter
Grip Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Hun synes vel at du er en trøtting, og vil helst slippe å ha deg der. Det kan alternativt være at hun har et aldri så lite opplegg på gang. Da må selvsagt du holde deg borte. For øvrig kommer det sikkert en tid i en manns liv, da festing på hver sin kant, ikke bare er greit nok, men også til dels ønskelig. ............. Det er ingen grenser for hva ungdommen bekymrer seg for nå til dags. ............. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Be henne om en begrunnelse og opplys oss. 0 Siter
Gjest Kåre Knall Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Hun synes vel at du er en trøtting, og vil helst slippe å ha deg der. Det kan alternativt være at hun har et aldri så lite opplegg på gang. Da må selvsagt du holde deg borte. For øvrig kommer det sikkert en tid i en manns liv, da festing på hver sin kant, ikke bare er greit nok, men også til dels ønskelig. ............. Det er ingen grenser for hva ungdommen bekymrer seg for nå til dags. ............. Trøtting? Vi har aldri festet sammen, og det virket som om hun forhåndsdømte meg da hun sa at det var kjipt å feste med kjæresten. Hun sa hun mente sånn ellers, men javel, jeg er jo kjæresten! Hmm... Får snakke med henne ordentlig om dette. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Se til helvete å slutt å syt om denne kjæresten din. Fatter du enda ikke at hun knuller bestekompisen sin, eventuelt er drittlei deg? Du kommer ingen vei med å syte om dette her i mnd etter mnd. 0 Siter
Gjest Kåre Knall Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Se til helvete å slutt å syt om denne kjæresten din. Fatter du enda ikke at hun knuller bestekompisen sin, eventuelt er drittlei deg? Du kommer ingen vei med å syte om dette her i mnd etter mnd. Kom hit så ska du få en på tygga, forbanna jøde! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Kom hit så ska du få en på tygga, forbanna jøde! Hehe, ja, det kunne blitt artig Sannsynligvis kødder du, men gjør du det ikke så er det faen skjæra meg på tide at du åpner opp øynene dine og forstår at dama de er drittlei deg. Du tar ikke hint og trenger det derfor inn med teskje. 0 Siter
Gjest Kåre Knall Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Hehe, ja, det kunne blitt artig Sannsynligvis kødder du, men gjør du det ikke så er det faen skjæra meg på tide at du åpner opp øynene dine og forstår at dama de er drittlei deg. Du tar ikke hint og trenger det derfor inn med teskje. Greit! Faen å livet er urettferdig........ 0 Siter
Jane Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Jeg synes hu derre kjæresten din høres ut til å være ei skikkelig burugle. Du må se til å få tukta på henne...men du er sikkert for myk. 0 Siter
Zirine Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Greit! Faen å livet er urettferdig........ Snakk med henne du ... Vi her på dol sitter ikke med fasiten - vi sier bare det vi tror. Ta det for hva det er. Kanskje er du fortsatt den ENE for henne - jeg har bare så vanskelig med å forstå at man ikke vil tilbringe en så stor dag med den man er forelsket med - og så tydelig gi inntykk at DEN ENE ikke er ønsket på en sånn dag. Men det er jo bare meg ... sannheten kan være en helt annen. 0 Siter
Gjest Kåre Knall Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Jeg synes hu derre kjæresten din høres ut til å være ei skikkelig burugle. Du må se til å få tukta på henne...men du er sikkert for myk. tukta? Hva mener du? Mulig jeg er dum som er forsatt sammen med henne, men hun betyr alt for meg... 0 Siter
Jane Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 tukta? Hva mener du? Mulig jeg er dum som er forsatt sammen med henne, men hun betyr alt for meg... Ja, du må jo ikke la baben din behandle deg som en fjott vettu. Slå i bordet! 0 Siter
naiv Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Beklager å måtte si det; dama di er ikke forelsket i deg. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Verste jeg har hørt! Dropp henne sporenstreks, dette lover ikke bra. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 hun prøver å fortelle deg at hun ikke vil være sammen med deg lengre, er det så vanskelig å forstå? herregud, må hun skrive det med store bokstaver på tavla for deg? alle de tegnene du har ramset opp her i løpet av de siste ukene tilsier at du sannsyligvis slipper å kjøpe julegave til henne i år, og skulle du mot all formodlighet gi henne en, så kommer det til å være den dårligste investeringen som er gjort siden Sparebank1 lånte ut penger til Finance Credits... 0 Siter
lina1365380363 Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Det var da merkelig! er dere glad i gherandre, vil dere vel være sammen også denne kvelden. Klart det kan føles vondt og ufortåelig at hun ikke vil ha deg med. Så spør hene hvorfor, du! Beste hilsen fra............ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.