Gå til innhold

gifte seg med far

Anbefalte innlegg

lurer på hva eller om det er noe galt med meg..

har alltid sjangs på det motsatte kjønn, gutter i mitt tilfelle. er pen, bra humor, intelligent o.s.v.

ikke ment som skryt altså..

saken er at hver gang jeg blir kjent med en gutt, trekker jeg meg. det er morro første del av kvelden eller tiden jeg er med ham, men så blir jeg lei.

kanskje har jeg bare ikke møtt den rette enda, tross mine 23 år.

det er vel ikke normalt å sammenlignre alle gutter med sin egen far, noe jeg gjør. ingen er liksom god nok, da alle skal være som min far.

jeg er også veldig opptatt av at utseende må være bra, og at vedkommende har en god lønn.

ikke si at jeg er overfladisk, og falsk.

mulig jeg er det, og jeg vet dette er verdier man ikke skal gå etter. likevel klarer jeg ikke å la være.

er oppvokst i en rik fam, en super familie med verdens beste foreldre og besteforeldre.

dette er viktige verdier for meg, samtidig som et bra utseende.

må jeg endre på mine verdier, eller kan jeg treffe en slik gutt.

det verste er at jeg ikke har lyst å treffe en gutt. kunne giftet meg med min far. føler meg som en to år gammel baby.. det er jo i denne alderen jenter vil gifte seg med sin far og gutter med sin mor.

trenger jeg psykolog hjelp..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86000-gifte-seg-med-far/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lina1365380363

Du ser vel så veldig opp til din far, setter ham høyt i livet.

Men det blir vel feil å tenke på en ev. kjæreste skal ha akkurat hans egenskaper.

Kanskje du finner en annen med gode egenskaper, bare du tar tiden til hjelp.

Det aller viktigste er jo at du har sterke følelser til denne mannen, og at han har verdier som du setter åris.

Går ut fra det kanskje er ansvarsfølelse og gode omsorgsevner......

Husk, ingen er ikke perfekt, heller ikke ddin far, selv om han er det i dine øyne.

Hilsen fra..............

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86000-gifte-seg-med-far/#findComment-468033
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...