Gå til innhold

Noen her som kan photoshop?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lurer også

Du må scanne det inn i så høy oppløsning som mulig. Dernest må du ikke gjøre det om til jpg eller et annet komprimert format i Photoshop - lagre som psd eller tiff. Og så bør du ikke forstørre bildet når du skriver ut.

Men finnes det ikke en høyest nødvendig oppløsning for å skrive ut bilder?

Slik at man slipper å ta det høyeste, for det er vel ikke nødvendig?

Holder på med det samme selv, og husker jeg snakket med en en gang som sa noe om det, og nå har jeg lurt på hva det var.

Men finnes det ikke en høyest nødvendig oppløsning for å skrive ut bilder?

Slik at man slipper å ta det høyeste, for det er vel ikke nødvendig?

Holder på med det samme selv, og husker jeg snakket med en en gang som sa noe om det, og nå har jeg lurt på hva det var.

Det kommer litt an på, men en grei grense er 300dpi. Skal man forstørre bildet noe særlig må man ha høyere oppløsning.

Det kommer litt an på, men en grei grense er 300dpi. Skal man forstørre bildet noe særlig må man ha høyere oppløsning.

Kjære citoyen! Jeg får ikke til! Hva gjør jeg feil? Jeg har ikke verdens beste skriver, men jeg vet at bildekvaliteten skal bli klarere enn det jeg har fått til nå. Bør jeg skriver ut bildet i word? Finnes det steder på nettet hvor jeg kan søke om hjelp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...