Gå til innhold

Hvor mange gaver gir dere bort til jul?

Anbefalte innlegg

Jeg er ferdig med 25 gaver og har bare 5 igjen... Inkludert ungene. Og mange dyre, ja.

Men så er jeg skilt, og slipper å kjøpe noe til "den andre siden"! Det er en stor familie på den siden også...

Så betaler jeg alle julegavene helt alene, og det er SINNSSYKT å bruke så mye penger. De fleste ungene får mye mer enn de klarer å sette pris på, jeg blir helt kvalm hver eneste julaften etter at ungene mine har pakket opp tusen leker og like mange dongeriskjørt...

"Neste år stikker vi av fra hele greia og reiser heller til Syden" har jeg sagt noen ganger, men nå har vi akkurat kommet hjem fra Egypt og hopper midt inn i julekjøret likevel... Vanskelig å la være!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...