Gå til innhold

Jubel salami dobbelt så dyr

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

I går var jeg i Sverige og kjøpte mat. En pakke Grilstad Jubelsalami kostet kr 80 i norske. Samme produkt og pakke fra samme produsent i Norge koster kr 160 på Rema 1000 !!

Hvordan kan det være mulig ?

Jeg tror pakka koster kr 50 fra produsenten uansett. De norske leddene legger på 110 kr mens de svenske bare tar 30. Noen her blir rike, og det er ikke meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86027-jubel-salami-dobbelt-s%C3%A5-dyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg får ikke tak i de svenske sidene til clas.. hmmm, hvor er de ?

Dette svarte Mats Gudmundsson ([email protected]) den 18.11 da jeg spurte:

"När man surfar till våra sidor styrs man till antingen

Svensk eller Norsk Internetbutik. Vilken man kommer

till beror på några olika saker men först och främst

varifrån man sitter och surfar."

Jeg kommer inn på såvel norske som svenske og finske sider. Da jeg spurte så jeg bare de svenske sidene. (Jeg har nederlandsk ip-adresse)

Ulv I Faarikaal

Dette svarte Mats Gudmundsson ([email protected]) den 18.11 da jeg spurte:

"När man surfar till våra sidor styrs man till antingen

Svensk eller Norsk Internetbutik. Vilken man kommer

till beror på några olika saker men först och främst

varifrån man sitter och surfar."

Jeg kommer inn på såvel norske som svenske og finske sider. Da jeg spurte så jeg bare de svenske sidene. (Jeg har nederlandsk ip-adresse)

Hvilken adresse har den svenske forsiden ?

Jeg kjørte forbi Nordby. Noen sa det var bedre der, men kjøttdeigen deres er dårligere enn på Svinesund Maximat, dvs mere fett og slintrer.

Jeg kjøpte den slintredeigen på Nordby jeg! :) Liker meg helst der, -for det er så åpent, lyst og rent der.

Skal ha kjøttdeig til å stuffe kalkunen med. Bruker kjøttdeig, blandet med hakket eple, løk og svisker. DET er sabla godt!

Ulv I Faarikaal

Jeg kjøpte den slintredeigen på Nordby jeg! :) Liker meg helst der, -for det er så åpent, lyst og rent der.

Skal ha kjøttdeig til å stuffe kalkunen med. Bruker kjøttdeig, blandet med hakket eple, løk og svisker. DET er sabla godt!

Nå ble jeg sulten :-)

Karbonaden hos Maxi er super, og koster 39,50 SKR/kg, 2,5 kg kyllingfilet koster 119 kr.

Nå ble jeg sulten :-)

Karbonaden hos Maxi er super, og koster 39,50 SKR/kg, 2,5 kg kyllingfilet koster 119 kr.

Hmmm....ja, -det hørtes billigere ut, og er kanskje verdt det at det er DEN køen ut med bilen etterpå? :) Men nå har jeg hamstret inn "JULMUST" - så da trenger jeg ikke flere turer til Sverige før jul.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hmmm....ja, -det hørtes billigere ut, og er kanskje verdt det at det er DEN køen ut med bilen etterpå? :) Men nå har jeg hamstret inn "JULMUST" - så da trenger jeg ikke flere turer til Sverige før jul.

I går fredag kl 18 var det ingen kø.

Ulv I Faarikaal

Leveringsinformasjon

Bestillinger leveres kun i Norden.

Bor du i Norge (ikke Svalbard/Jan Mayen) bruk vår Norske Internettbutikk.

For leveringsinformasjon se kjøpeinformasjonen.

For deg som bor i Sverige, Finland, Åland, Island, Grønnland, Færøyene eller på Svalbard/Jan Mayen, bruk vår Svenske Internettbutikk.

For å komme dit, fyll inn opplysningene nedenfor og klikk på "Send" nederst til høyre på siden. Vi tar kontakt med deg via e-post.

E-post:

Land:

Spørsmål,

angående bestillinger: kundeservice

angående bytte av butikk: webmaster

Dine opplysninger er sendt, vi kontakter deg via e-post.

Leveringsinformasjon

Bestillinger leveres kun i Norden.

Bor du i Norge (ikke Svalbard/Jan Mayen) bruk vår Norske Internettbutikk.

For leveringsinformasjon se kjøpeinformasjonen.

For deg som bor i Sverige, Finland, Åland, Island, Grønnland, Færøyene eller på Svalbard/Jan Mayen, bruk vår Svenske Internettbutikk.

For å komme dit, fyll inn opplysningene nedenfor og klikk på "Send" nederst til høyre på siden. Vi tar kontakt med deg via e-post.

E-post:

Land:

Spørsmål,

angående bestillinger: kundeservice

angående bytte av butikk: webmaster

Dine opplysninger er sendt, vi kontakter deg via e-post.

Jeg har som sagt tilgang.

noen spesielle varenummer du vil jeg skal sjekke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...