Gå til innhold

Nå har jeg snakket med henne....

Anbefalte innlegg

Gjest Kåre Knall

Når jeg kom så virket alt normalt. Pratet litt osv., og så spurte jeg henne hvorfor ikke jeg kunne være med til kameraten på nyttårsaften og på den festen. Siden jeg kommer til å sitte alene hjemem om hun drar. Da kunne jeg plutselig det, men hun sa fortsatt at det er drit kjipt å feste med kjæresten. Grunnen var vist at da kunne man ikke drekke seg dritings osv. siden man visste at kjæresten kunne tolke ting feil osv. Noe som høres helt absurd ut i mine øyne.Jeg vet jeg kan stole på henne, men hun visste ikke helt på meg igjen. Jeg er i hvertfall ikke den typen som danser med mange andre jenter, men det er visst hun, at hun danser med andre gutter osv. men det er helt greit for meg. En annen ting var at jeg sa det var respektløst av henne og tidligere si at hun ikke ønsket meg på den festen. Men hun bryr seg visst ikke om at jeg sannsynligvis må sitte alene hjemme om hun drar, finn deg en fest og få deg noen venner var for så vidt svaret. Akkurat som om venner henger på trær. Nå fikk jeg akkurat nattamld og det står at "Jeg har utrolig lyst å dra til Oslo, du får bare synes det er respektløst" OKey.... Hun ville nesten ikke kysse og kline i dag heller. Fyfaen og jeg hater mitt eget liv !!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86083-n%C3%A5-har-jeg-snakket-med-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av menneske. Verden er full av kvinner. Unge menn lager alt for mye vesen omkring sine kvinnebekjentskaper.

Så sant du ikke er bundet gjennom økonomi eller felles barn, er det vel bare å gi henne et tupp i rævva.

Om en kort stund er du glad til.

Gjest Kåre Knall

Ikke bruk så mye energi på henne,sikkert ikke enkelt, men hun høres ut som om hun ikke verdsetter deg etter det du fortjener.

Du sier selv at ting virker rart

Lykke til!

Hun betyr jo mye for meg...

Men nå skal jeg bli drit kostbar!

Hvordan burde jeg egentlig være da?

Det eneste jeg kan komme på nå er at jeg skal bruke lang tid med å svare på mld. Ikke være den som sender først osv.

Noe annet?

Hjelp, en trist stakkar da... :-(

Det eneste jeg kan komme på nå er at jeg skal bruke lang tid med å svare på mld. Ikke være den som sender først osv.

Noe annet?

Forstår at hun betyr mye for deg, men er det verdt å elske noen som ikke en gang vil ha deg med på fest? De som er forelsket vil jo gjerne vise det for hele verden:-)

-La henne kjempe litt.

-Ikke send mld først.

-La det gå noen dager før du tar kontakt.

-Vær litt avvisende når hun foreslår ting, si du må noe annet.

Annonse

Gjest eks-dama

Jeg gjorde det slutt med min forige type fordi han aldri kunne ha meg med når han skulle ha det morsomt. For et forhold, aldri le sammen, aldri danse sammen, aldri feste sammen. Hva slags kjæresteforhold er det?

Finn deg ei jente som vil ha det GØY sammen med kjæresten sin!

Noe annet?

Når du først svarer, så svar kort. Slik at du virker litt uinteressert.

Må si at jenta virker en smule egoistisk.

Gjest undertegnet

Jeg gjorde det slutt med min forige type fordi han aldri kunne ha meg med når han skulle ha det morsomt. For et forhold, aldri le sammen, aldri danse sammen, aldri feste sammen. Hva slags kjæresteforhold er det?

Finn deg ei jente som vil ha det GØY sammen med kjæresten sin!

Og hva _er_ det egentlig ho skal foreta seg siden han ikke får være med?

Du høres nesten ut som en jeg kjenner...

Husk at det aller beste for deg er å prate ut fra ditt eget ståsted, og snakke om det du selv har kontroll over. Altså - hva DU føler, hva du mener, på den måten at du ikke slenger beskyldninger på henne. Henne har du ikke kontroll over på noen måte, så da skal du ikke sette påstander mot henne slik at hun må beskytte seg selv i svarene hun gir.

Snakk ut i fra hva DU føler.

Har du spurt henne hva hun synes om forholdet deres? Hvordan vil hun at forholdet skal være, og har hun noe tro på at det vil vare mellom dere? Du må i så fall forklare henne at kjærligheten må pleies, den dør ut om den ikke får næring fra begge to. Det nytter ikke at bare en prøver å holde det hele i gang.

Hvorfor blir du ikke med på en eller annen form for fritidsaktivitet, slik at du får en egen omgangskrets? Jeg hadde aldri taklet å være sammen en som hadde bare meg, en som jeg betydde alt for, som skulle følge med meg i alt jeg gjorde, og som levde gjennom meg. Det hadde aldri gått.

Dere trenger hver deres opplevelser, slik at dere har noe moro å snakke om. Og dere trenger å gjøre ting sammen.

Tenk på det når du møter din neste kjæreste. Jeg sier neste, fordi etter alle innleggene jeg har lest (uten å skrive noe svar), får jeg inntrykk av at dere ikke har noen fremtid sammen. Ingen av dere er lykkelige.

Lykke til, uansett hva du gjør. For all del - IKKE sett deg ned og tro at livet går ad dundas - det har bare såvidt begynt! Bare du kan bestemme hvordan fremtida di skal bli, og vil du at den skal bli bra, må du gjøre en innsats selv også. Ting kommer ikke gratis.

Hei, synes synd på deg, husker hvordan det var å være så ung, men jeg lover deg det kommer en dag, senere, hvor du vil tenke tilbake på dette å enten riste på hodet eller le av det! :-) Dette går over, jeg lover!!;-)

Hun høres bortskjemt, og egoistisk ut, du høres alt for snill ut!!!! Ikke vær det! Prøv å tenk mer på deg selv, hvis du abselutt vil ha henne mer på kroken, MÅ du virke avvisende og uinteressert! Det er det eneste som virker på borskjemte egoistiske jenter! Da får de plutselig øynene opp for at de ikke klarer å tvinne deg rundt fingeren akkurat som de vil!

Men du som virker så snill ut i fra det du skriver, jeg er sikker på at det venter en søt takknemmelig jente der ute, som du fortjener mye mer enn denne borstskjemte primadonna damen det virker som du dessverre har!

Lykke til! HÅper du kommer deg ut av dette forholdet og begynner å lete etter den damen du fortjener og som fortjener deg!! For hun du er sammen med nå fortjener deg ikke!

Kos og klem fra meg!

Annonse

Gutter som tigger og ber, ser på oss med hundeblikket, sikler, ikke klarer seg uten oss, de har en tendens til å få frem det verste i oss.

Gi henne litt motstand, vis at du også kan prioritere bort henne, og for all del, IKKE TIGG!!

"Gutter som tigger og ber, ser på oss med hundeblikket, sikler, ikke klarer seg uten oss, de har en tendens til å få frem det verste i oss."

Stemmer - onskapsfullhet er et typisk kvinnelig trekk!

At du gidder å være sammen med ei slik ei??

Gi faen, ikke gi henne oppmerksomhet, overse henne, dra på fest uten henne og uten å si ifra. Lev livet og ikke tenk på henne en gang, ta styringen og ikke la henne styre. Kanskje er det hun som kommer krypende og lurer på hva som er galt, gjør hun ikke det er jo saken veldig klar.

Ikke la deg behandle slik gutt.

Noe annet?

Si til henne at du har endret mening og er lei for at du har maset på henne med nyttårsaften. Det er helt greit at hun går alene, for du skal nemlig også på fest. (Med hvem eller hvor trenger IKKE hun å få vite)

La henne smake på egen medisin.

Dette er ikke en oppførsel jeg ville godtatt av kjæresten min. Enten får man være kjærester, eller så får man gjøre det slutt.

Dersom dere ikke kan dra på fest sammen, så er det noe merkelig i forholdet, synes jeg.

Jeg skal ikke råde deg til noenting, for jeg vet alt for lite om deres forhold, men jeg kan si at JEG ikke ville godtatt en slik oppførsel - og dumpa kjæresten!

Gjest undertegnet

Dette er ikke en oppførsel jeg ville godtatt av kjæresten min. Enten får man være kjærester, eller så får man gjøre det slutt.

Dersom dere ikke kan dra på fest sammen, så er det noe merkelig i forholdet, synes jeg.

Jeg skal ikke råde deg til noenting, for jeg vet alt for lite om deres forhold, men jeg kan si at JEG ikke ville godtatt en slik oppførsel - og dumpa kjæresten!

"Enten får man være kjærester, eller så får man gjøre det slutt."

Enig!

Men denne jenta er sikkert av den typen som liker å ha Kåre Knall hengende i en tråd mens ho reiser til Oslo og har seg litt med "kameraten" sin, flørter vilt på fester og flirer av stakkars Kåre bak ryggen hans. En sånn dumsnill kar er alltid et vellykket samtaleemne i venninneflokken.

Finnes nok av slike slemminger, jeg var desverre selv en av dem da jeg var ung, og, ja, jeg tror jeg kjenner meg selv igjen. :-(

Det finnes kun en ting å gjøre; Å finne seg ei verdig dame som er snill og grei og som vet hva det vil si å være *kjærester*.

Kåre - hun bare bruker deg, og oppfører seg på en måte som du ikke bør akseptere.

Som flere her har sagt - det finnes en masse jenter der ute, og de fleste er nok bedre enn hun du er kjæreste med nå.

Tenk litt på dette: De aller fleste har flere forskjellige kjærester fra de er 14-15 år og til de er et stykke opp i 20 årene. Og det er bra det er slik, for da får man erfaring både i hva man kan forvente av andre, og hvordan du selv bør oppføre deg. Du blir også bedre kjent med følelsene dine, og blir sikrere på deg selv.

Ikke bruk for mye tid og krefter på en jente som dette. Da går du glipp av en masse annet morsomt.

Delta i forskjellige aktiviteter - sport, hobbyer du liker osv - og få deg nye venner på den måten. Da treffer du også andre jenter, og du vil fort finne noen som er bedre enn hun du nå har.

Gi henne beskjed om at du ikke ønsker å ha det slik lenger, og bruk tiden din på deg selv og andre interesser du har. Nye jenter dukker opp når du minst venter det, og du har hele livet forann deg til å "utforske" det videre.

Men så lenge du bruker all tid, krefter og følelser på henne - så oppdager du heller ikke "de andre" som finnes der ute.

Lykke til - og ta det ikke så tungt! De nye mulighetene ligger tross alt forann deg - og du har lært hvordan det ikke skal være. Da vil en ny kjæreste også oppleves som mye bedre:-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...