Gå til innhold

FU: Hva har du kjøpt til kjæresten til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får disse for ca. 1800 til 1900 kroner nå. Pluss spill, selvsagt og skal du ha mulighet til å lagre må du jaggu ha en liten enhet til noen få hundre kroner i tillegg. Men det kan han jo kjøpe senere selv.

Selv har jeg ikke begynt med julegave kjøpene ennå. Gruer meg som ei bikkje.

Jeg har kjøpt Playstation2! :-)

Spleisa 50/50 med svigermor, for det ble litt for mye med et par tusen alene.

Vi kjøpte på Expert, der var det selve spillemaskinen + et spill (verdi 550,- til 600,- kr) til kr 2300,- til sammen.

Har sett kun Playstation2-maskinen til 1800,- eller 1900,- kr, (altså uten ett spill inkl). Var det på Spaceworld, tro?

Du får disse for ca. 1800 til 1900 kroner nå. Pluss spill, selvsagt og skal du ha mulighet til å lagre må du jaggu ha en liten enhet til noen få hundre kroner i tillegg. Men det kan han jo kjøpe senere selv.

Selv har jeg ikke begynt med julegave kjøpene ennå. Gruer meg som ei bikkje.

*ferdig jeg*!

Brisker seg,..........men det er første året også - en spin-off-effekt av det å være sykemeldt. :-)

Annonse

Ikke noen ting - ennå.

Ømnskelista hennes er lang som et vondt år - og det er nok av ting å velge blandt.

Jeg får vel gjøre det "som vanlig". Sjokkhandle tidlig neste tirsdagsmorgen.

Ingenting !

Ikke skal han kjøpe noe til meg og ikke jeg til ham :o)

Prioterer ungene....

Kjøpte en Ipod, så hun kan laste ned all musikk som hun har liggende på harddisken.

Hun bruker "walkman" (minidisk) mye, spesielt i forbindelse med trening. Så nå kan hun få med seg all musikken hun har med Ipod'en, i stedet for å brenne nye minidisker og ha en "haug" av dem.

Ipod'en med 10 Gb harddisk tar ca 2000 låter, så jeg håper det tar litt tid før hun får fyllt den helt opp:-)

Mvh

Kjøpte en Ipod, så hun kan laste ned all musikk som hun har liggende på harddisken.

Hun bruker "walkman" (minidisk) mye, spesielt i forbindelse med trening. Så nå kan hun få med seg all musikken hun har med Ipod'en, i stedet for å brenne nye minidisker og ha en "haug" av dem.

Ipod'en med 10 Gb harddisk tar ca 2000 låter, så jeg håper det tar litt tid før hun får fyllt den helt opp:-)

Mvh

Håper hun vet hva den er til da! :-)=...har aldri hørt om discman og sånn eller? *s*

Ikke noen ting - ennå.

Ømnskelista hennes er lang som et vondt år - og det er nok av ting å velge blandt.

Jeg får vel gjøre det "som vanlig". Sjokkhandle tidlig neste tirsdagsmorgen.

Kjøp badekåpe og oljer....og et brev om hva du har tenkt å bruke dem til! *s*

Annonse

Håper hun vet hva den er til da! :-)=...har aldri hørt om discman og sånn eller? *s*

Discman er gammeldags må du vite:-)

Ipod'en er egentlig en "liten" hardisk spesielt godt egnet som "walkman".

Når den har kapasitet til ca 150 album (eller 300 album i den "største" versjonen), og i tillegg en RAM som gjør at den tåler mye risting og humping uten å hakke (ca 8 min med lyd på RAM før den må "oppdateres" fra harddisk - og det tar kun få sekunder), så egner den seg veldig godt som en "ekte walkman".

Og kjæresten vet nok enda mer om akkurat dette en meg:-)

Mvh

Ingenting.

Og jo, playstation er dyrt. Jeg får gamecube av min kjæresten. *fornøyd*

Nå synes sikkert enkelte(?) at dette er _veldig_ urettferdig, at jeg får gave, og ikke han. Men sannheten er nok at gamecuben er like mye til han selv, som den er til meg....og til ungene.

Jepp, sånn var det med den saken.

Ingenting.

Og jo, playstation er dyrt. Jeg får gamecube av min kjæresten. *fornøyd*

Nå synes sikkert enkelte(?) at dette er _veldig_ urettferdig, at jeg får gave, og ikke han. Men sannheten er nok at gamecuben er like mye til han selv, som den er til meg....og til ungene.

Jepp, sånn var det med den saken.

Vi skriver på pakken: til oss i Flishaugen 14 fra oss i Flishaugen 14 :-) da blir det ikke noen krangel om hvem som eier hva - for det blir det hos oss, vi krangler fælt...:)

Vi skriver på pakken: til oss i Flishaugen 14 fra oss i Flishaugen 14 :-) da blir det ikke noen krangel om hvem som eier hva - for det blir det hos oss, vi krangler fælt...:)

Ja, vi lurer litt på hva vi skal skrive på merkelappen. Jeg vil jo helst at det skal stå: "til Jane", fra "gubbe og unger", men det er egentlig bare ønsketenking fra min side. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...