Anki Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Vi kjøpte Playstation 2 til oss alle tre Vi fikk det innmari billig. Playstation, minnekort og valgfritt spill til 2390,- Pluss at vi kjøpte en ekstra håndkontroll, DVD-kontroll og et ekstra spill 0 Siter
Gjest bikkjevovvov Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 jeg har kjøpt en dvd film han ønska seg, litt snop,erotisk massasjeolje + sånn massasje stav(?)-siden jeg ikke er så flink å massere med hendne,ett fleece teppe-fordi det er alltid så utrolig kaldt på rommet hans at han nesten aldri klarer å lokke meg med inn dit.også en bamse som holder en ball og har en skjorte på som det står "nr 1" på.jepp,han er fotball frelst:) vet ikke om jeg er helt ferdig enda, for jeg vet han kommer til å bruke dobbelt så mye penger på meg...:/ 0 Siter
magnolia Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Kjøpte PS2 til han i bursdagsgave så nå ble det duffelcoat og skjorter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.