Gå til innhold

Kvinner slår oftere enn menn !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan vet de at mørketallet er stort? er ikke disse tallene "mørke" da?

Uansett hva det snakkes om og det blir nevnt mørke tall, så er det bestandig i forbindelse med STORE. hm....

Studiet basert på studenter...ja,ja.

Mørketallene er jo de tallene som ikke kommer med i undersøkelser/statistikker. Ergo er det jo ikke så lett å anslå størrelsen på disse, annet enn hvis man har personlig kjennskap til emnet.

".................."

Mørketallene er jo de tallene som ikke kommer med i undersøkelser/statistikker. Ergo er det jo ikke så lett å anslå størrelsen på disse, annet enn hvis man har personlig kjennskap til emnet.

".................."

Nettopp, derfor forundrer det meg at man bestandig sier STORE mørketall...

Gjest QuePasta

Nettopp, derfor forundrer det meg at man bestandig sier STORE mørketall...

Vel - små mørketall er jo relativt uinteressant...

Som regel sies det vel at det KAN VÆRE store mørketall, dette for å understreke at man egentlig ikke har undersøkt godt nok.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeger blitt slått to ganger av kvinns, denen gangen ved en misforståelse, dessuten var det heldigvis bom da jeg dukka.

Den andre gangen var på Baronen, jeg skulle bare si henne i øret at hun satt på plassen min, og da smalt det. Hu ble kasta ut, det sørga jeg for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...