Gå til innhold

Passer IKEA togbane sammen med Brio togbane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De passer - men det er utrolig dårlig kvalitet. Ikke bare sånn at de går fort i stykker, men de er ikke skikkelig slipt til i kantene sånn at skinnene ikke kommer helt inntil hverandre innimellom - med det resultat at togene sporer av.

Ellers har de som spirito sier skinner på biltema, disse er utrolig nok bedre enn ikea sine, men togene ikea har er mye bedre enn biltema (de er selvsagt skitt).

Jeg vil si: Kjøp togene på ikea og skinnene på biltema - hvis du ikke vil kjøpe originalvare - som er HUNDRE ganger bedre - og penere.

De passer - men det er utrolig dårlig kvalitet. Ikke bare sånn at de går fort i stykker, men de er ikke skikkelig slipt til i kantene sånn at skinnene ikke kommer helt inntil hverandre innimellom - med det resultat at togene sporer av.

Ellers har de som spirito sier skinner på biltema, disse er utrolig nok bedre enn ikea sine, men togene ikea har er mye bedre enn biltema (de er selvsagt skitt).

Jeg vil si: Kjøp togene på ikea og skinnene på biltema - hvis du ikke vil kjøpe originalvare - som er HUNDRE ganger bedre - og penere.

Lett skal det ikke være...

Jeg har allerede kjøpt "startpakken" fra IKEA som julegave, så tenkte jeg at gullklumpene kunne ønske seg litt tilbehør fra andre som gjerne vil ha noen ønsker de kan oppfylle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...