Mmy Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Noen som vet sikkert om IKEAs og Brios togbane går om hverandre??? 0 Siter
vin Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Det står bare at de passer til de fleste togbane settene på markede ;o) http://www.ikea.no/product_presentation/show.asp?productnumber=50022194&type=ART&id=2216,2159 0 Siter
spirito Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 De har "briotog" på biltema også, kjempebillig i forhold til orginalen i lekebutikken! :-) 0 Siter
dewey Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 De passer - men det er utrolig dårlig kvalitet. Ikke bare sånn at de går fort i stykker, men de er ikke skikkelig slipt til i kantene sånn at skinnene ikke kommer helt inntil hverandre innimellom - med det resultat at togene sporer av. Ellers har de som spirito sier skinner på biltema, disse er utrolig nok bedre enn ikea sine, men togene ikea har er mye bedre enn biltema (de er selvsagt skitt). Jeg vil si: Kjøp togene på ikea og skinnene på biltema - hvis du ikke vil kjøpe originalvare - som er HUNDRE ganger bedre - og penere. 0 Siter
Mmy Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 De passer - men det er utrolig dårlig kvalitet. Ikke bare sånn at de går fort i stykker, men de er ikke skikkelig slipt til i kantene sånn at skinnene ikke kommer helt inntil hverandre innimellom - med det resultat at togene sporer av. Ellers har de som spirito sier skinner på biltema, disse er utrolig nok bedre enn ikea sine, men togene ikea har er mye bedre enn biltema (de er selvsagt skitt). Jeg vil si: Kjøp togene på ikea og skinnene på biltema - hvis du ikke vil kjøpe originalvare - som er HUNDRE ganger bedre - og penere. Lett skal det ikke være... Jeg har allerede kjøpt "startpakken" fra IKEA som julegave, så tenkte jeg at gullklumpene kunne ønske seg litt tilbehør fra andre som gjerne vil ha noen ønsker de kan oppfylle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.