Gregga Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Kan en av dere kloke klarsynte fortelle meg om jeg har pælma alle juledukene mine i containeren, når vi rev ut å kasta kjøkkenet?? Hilsen verdensrøra 0 Siter
McLoud Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Unskyld meg, men jeg må pinadø le. 0 Siter
Gjest ikke klarsynt Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Nei, du har ikke kastet dem. Men da de ble lagt vekk, var tanken: det er lenge til jul. 0 Siter
Gregga Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Unskyld meg, men jeg må pinadø le. Hvorfor ler du? 0 Siter
Gregga Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Nei, du har ikke kastet dem. Men da de ble lagt vekk, var tanken: det er lenge til jul. _Da_ er det på en veldig lur plass :-) 0 Siter
McLoud Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Hvorfor ler du? Jeg ba om unskyldning, gjorde jeg ikke. Det var mere måten det var skrevet på da skjønner du. 0 Siter
Gregga Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Jeg ba om unskyldning, gjorde jeg ikke. Det var mere måten det var skrevet på da skjønner du. Å gusjelåv. Jeg skjønte det :-) Også jeg, som ikke er julestressa, engang. Tør ikke tenke på hva som ville blitt borte hvis jeg var det!! 0 Siter
fresja Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Se nederst i skittentøykorga! Eller på bunnen av stryketøyet. 0 Siter
Gjest ikke klarsynt Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 _Da_ er det på en veldig lur plass :-) ja, de står på en kald plass. Loft eller kjeller. 0 Siter
Gjest Athea36 Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 se på loftet da vel eller i et eller annet garderobeskap. 0 Siter
nick Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Æ ser, ja æ ser nåkka. E de rødt? Ja de e de. De e rødt. De e de. De e nåkka der, men de e utydelig. En hammer? Kan de være en hammer? Og en sinna mainn? Han veive med hammarn, de gjør han. De e så flisan sprute! Herregud! Han ser de ikke, han ser de ikke! Midt oppi der, herregud alle fliisaan, der e de nåkka. Nokka rødt! No greie æ ikke mere altså. Kan de være nåt i de? Skjønne du meire no? *stirrer ut i intet mens jeg gnir meg på tinningene, synlig rystet* 0 Siter
spirito Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Æ ser, ja æ ser nåkka. E de rødt? Ja de e de. De e rødt. De e de. De e nåkka der, men de e utydelig. En hammer? Kan de være en hammer? Og en sinna mainn? Han veive med hammarn, de gjør han. De e så flisan sprute! Herregud! Han ser de ikke, han ser de ikke! Midt oppi der, herregud alle fliisaan, der e de nåkka. Nokka rødt! No greie æ ikke mere altså. Kan de være nåt i de? Skjønne du meire no? *stirrer ut i intet mens jeg gnir meg på tinningene, synlig rystet* *knekker sammen i latter* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Æ ser, ja æ ser nåkka. E de rødt? Ja de e de. De e rødt. De e de. De e nåkka der, men de e utydelig. En hammer? Kan de være en hammer? Og en sinna mainn? Han veive med hammarn, de gjør han. De e så flisan sprute! Herregud! Han ser de ikke, han ser de ikke! Midt oppi der, herregud alle fliisaan, der e de nåkka. Nokka rødt! No greie æ ikke mere altså. Kan de være nåt i de? Skjønne du meire no? *stirrer ut i intet mens jeg gnir meg på tinningene, synlig rystet* Du får jobb i bransjen på rappet, passelig uklar og dekker flest mulig muligheter, pakker det inn floskler og kjente miljøbeskrivelser, ber om bekreftelser underveis, må ha mest mulig fakta før du uttaler deg osv. Bra ! Du kommer til å lure mange. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Vil du ha "de tre mystiske menn" versjonen, "ånden fra det hinsidige" versjonen, eller "aliens fra verdensommet" versjonen ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Unskyld meg, men jeg må pinadø le. Men gråten tar oss andre :-) 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Heisann :-) Du har nok ikke kastet de, men jeg ser at du finner de 11 januar :-) Mvh 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Æ ser, ja æ ser nåkka. E de rødt? Ja de e de. De e rødt. De e de. De e nåkka der, men de e utydelig. En hammer? Kan de være en hammer? Og en sinna mainn? Han veive med hammarn, de gjør han. De e så flisan sprute! Herregud! Han ser de ikke, han ser de ikke! Midt oppi der, herregud alle fliisaan, der e de nåkka. Nokka rødt! No greie æ ikke mere altså. Kan de være nåt i de? Skjønne du meire no? *stirrer ut i intet mens jeg gnir meg på tinningene, synlig rystet* *dævver av latter* 0 Siter
Gregga Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Æ ser, ja æ ser nåkka. E de rødt? Ja de e de. De e rødt. De e de. De e nåkka der, men de e utydelig. En hammer? Kan de være en hammer? Og en sinna mainn? Han veive med hammarn, de gjør han. De e så flisan sprute! Herregud! Han ser de ikke, han ser de ikke! Midt oppi der, herregud alle fliisaan, der e de nåkka. Nokka rødt! No greie æ ikke mere altså. Kan de være nåt i de? Skjønne du meire no? *stirrer ut i intet mens jeg gnir meg på tinningene, synlig rystet* *Gliser* Så bra!! Sett på tv, du eller...? Forresten så gidder jeg ikke lete mer. Kjøpt mange nye i dag, jeg så! Finner de sikkert når det lir ut på nyåret! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.