Gå til innhold

Samboer vil ikke ha sex mer

Anbefalte innlegg

Vi er et samboerpar som har vært sammen i 5 år og bodd sammen i 2 år. Problemet er at samboeren min sjeldent vil ha sex mer, og når det skjer så er det bare i helgene. Forrige uke så hadde vi kun sex en gang. Er dette normalt når han er 22 og jeg 21? Han er veldig kosete ellers men har bare sjeldent lyst å ha sex. Det har ikke alltid vært slik. Han pleier å skylde på at han er trøtt og at han skal tidlig opp dagen etterpå og at vi alltid legger oss seint, men når jeg har prøvd å legge meg tidligere så skjer det ingenting da heller. Noen ganger har han til og med kost seg selv tidligere på dagen. Noen tips og råd på hvordan jeg skal få sexlivet mitt opp og gå igjen??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86126-samboer-vil-ikke-ha-sex-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raggarpoket

Dette høres kjent ut... Vi er et samboer par på 21/20. Bodd sammen i et halvt år. Føles nesten som vi er et gammelt ektepar allerede. Jeg er utrolig kosete-og kunne hatt sex mange ganger om dagen,hvis tilbudet hadde vært der.. Men han skal alltid tidlig opp. Orker ikke. Hvorfor ikke legge seg en halv time tidligere spør jeg? Var noe på tv... Jeg hinter frempå-klasser og kliner litt. Føler at jeg maser. Og jeg må alltid ta initiativet-unntatt de få gangene han er skikkelig tent! Noen ganger virker det som om vi hat sex for at han ikke vil avvise meg.. Ikke fordi han har lyst. Og da blir det feil! Prøver å nevne det av og til, men da vabdrer han over på andre tema. Må vel kanskje innfinne meg med at han er i en sliten periode-og at det forhåoentligvis blir MYE bedre etterhvert... Lykke til du og! Ble litt rotete dette her, men men... *Klem*

Gjest ikke vanlig

Jeg synes ikke det høres spesielt unormalt ut at sex-livet avtar litt i hyppighet etter fem år....

Men allikevel ; 21 og 22 år !?

Vi har vært gift noen år og har 4 unger , men vil påstå at sex-livet er bedre og hyppigere enn tidlig i forholdet.....

Hva med å piffe det opp med litt ekstrautstyr ?

Men allikevel ; 21 og 22 år !?

Vi har vært gift noen år og har 4 unger , men vil påstå at sex-livet er bedre og hyppigere enn tidlig i forholdet.....

Hva med å piffe det opp med litt ekstrautstyr ?

Dette med sex og lyst varierer like mye som antall mennesker. Noen føler sånn og andre føler sånn.

Jeg synes det er sterkt å gå rundt og kalle "sex en gang i uka" for "unormalt" etter et fem år langt forhold. Herregud, man får jo prestasjonsangst for mindre!! (Og kanskje det er nettopp dette som plager en ellers frisk 22-åring?) I vårt samfunn i dag er du jo nærmest for tulling å regne, dersom du ikke har lyst på sex 24-7 !

Dette med sex og lyst varierer like mye som antall mennesker. Noen føler sånn og andre føler sånn.

Jeg synes det er sterkt å gå rundt og kalle "sex en gang i uka" for "unormalt" etter et fem år langt forhold. Herregud, man får jo prestasjonsangst for mindre!! (Og kanskje det er nettopp dette som plager en ellers frisk 22-åring?) I vårt samfunn i dag er du jo nærmest for tulling å regne, dersom du ikke har lyst på sex 24-7 !

Hva er det som skjer 24 juli?

Annonse

Hva er det som skjer 24 juli?

Det er ingen dato, det er et uttrykk. Amerikanerne bruker det. Når noe skjer hele døgnet, hele tiden, hele uka, så sier de "Twentyfour-seven". Og det betyr altså tjuefire timer i døgnet, syv dager i uka.

Skjønner du nå...? :-)

Det er ingen dato, det er et uttrykk. Amerikanerne bruker det. Når noe skjer hele døgnet, hele tiden, hele uka, så sier de "Twentyfour-seven". Og det betyr altså tjuefire timer i døgnet, syv dager i uka.

Skjønner du nå...? :-)

Ja, det er jo logisk. Akkurat som 7-11 betyr 24-7, og 9-11 egentlig er 11-9.

Bortsett fra det, så kødda jeg bare. Har du bare sex en gang i uka?

Ja, det er jo logisk. Akkurat som 7-11 betyr 24-7, og 9-11 egentlig er 11-9.

Bortsett fra det, så kødda jeg bare. Har du bare sex en gang i uka?

Sexlivet mitt er faktisk en av de få tingene jeg aldri diskuterer eller sier noe om på nett! :-) Jeg har lagt ut om de mest uappetittelige, kroppslige funksjoner under f.eks. Graviditetsforum, diskutert slimproppers utseende og konsistens, men akkurat sexlivet mitt er hemmelig! :-)

Sexlivet mitt er faktisk en av de få tingene jeg aldri diskuterer eller sier noe om på nett! :-) Jeg har lagt ut om de mest uappetittelige, kroppslige funksjoner under f.eks. Graviditetsforum, diskutert slimproppers utseende og konsistens, men akkurat sexlivet mitt er hemmelig! :-)

hemmelig? også for sambo?

:-)

Så med andre ord, du får ikke noe?

:o)

Annonse

Da skjønner jeg.

Du har ingen samboer, men en ektefelle.

Da skjønner jeg godt at sexlivet ditt er hemmlig.

:-)

Det har alltid vært hemmelig her, også den gangen han var "bare" samboer:-) Men jeg har sagt noen småting på generelt grunnlag, fra tidligere forhold fra mange år tilbake. Littegranne.

Det at jeg konsekvent ikke sier noe om det, har med "utlevering" å gjøre. For min egen del ville jeg kanskje ikke brydd meg så veldig, men det å skulle utlevere noe om hvordan han og jeg har det i senga sammen, føles ikke realt overfor han. Skjønner? Jeg diskuterer faktisk aldri sexlivet mitt med venninner heller. Det stopper av seg selv i en viss alder det, og når et forhold blir seriøst. Før i tiden kunne vi knise og le, vi venninnene, og spørre "Hvordan var han i senga?" og snakke om størrelser og alt som var.

But no more! :-)

Det er vel ålreit for en mann å vite at han ikke blir diskutert blant venninnene?

Det har alltid vært hemmelig her, også den gangen han var "bare" samboer:-) Men jeg har sagt noen småting på generelt grunnlag, fra tidligere forhold fra mange år tilbake. Littegranne.

Det at jeg konsekvent ikke sier noe om det, har med "utlevering" å gjøre. For min egen del ville jeg kanskje ikke brydd meg så veldig, men det å skulle utlevere noe om hvordan han og jeg har det i senga sammen, føles ikke realt overfor han. Skjønner? Jeg diskuterer faktisk aldri sexlivet mitt med venninner heller. Det stopper av seg selv i en viss alder det, og når et forhold blir seriøst. Før i tiden kunne vi knise og le, vi venninnene, og spørre "Hvordan var han i senga?" og snakke om størrelser og alt som var.

Det er vel ålreit for en mann å vite at han ikke blir diskutert blant venninnene?

Jeg for min egen del er ikke videre opptatt av andres sexliv.

Ikke mitt eget heller.

Aldeles enig! - - - + at jeg har min mann innom her i tillegg! :)

Ulv I Faarikaal

Hvis bare alle var som deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...