Gå til innhold

Samboer vil ikke ha sex mer

Anbefalte innlegg

Dette høres kjent ut... Vi er et samboer par på 21/20. Bodd sammen i et halvt år. Føles nesten som vi er et gammelt ektepar allerede. Jeg er utrolig kosete-og kunne hatt sex mange ganger om dagen,hvis tilbudet hadde vært der.. Men han skal alltid tidlig opp. Orker ikke. Hvorfor ikke legge seg en halv time tidligere spør jeg? Var noe på tv... Jeg hinter frempå-klasser og kliner litt. Føler at jeg maser. Og jeg må alltid ta initiativet-unntatt de få gangene han er skikkelig tent! Noen ganger virker det som om vi hat sex for at han ikke vil avvise meg.. Ikke fordi han har lyst. Og da blir det feil! Prøver å nevne det av og til, men da vabdrer han over på andre tema. Må vel kanskje innfinne meg med at han er i en sliten periode-og at det forhåoentligvis blir MYE bedre etterhvert... Lykke til du og! Ble litt rotete dette her, men men... *Klem*

Det du skrev er egentlig akkurat slik vi har hatt det det siste halve året. Det er omtrent alltid jeg som tar initativet og føler at jeg maser. Det er ikke kjekt å føle det slik. Men det hjalp å høre at det ikke bare var jeg som hadde det slik. En får jo inntrykk av at det som oftest er gutta som maser på oss jenter. Noen som har hatt det slik men har greid å snu på det? Noen med tips? Takk for alle svar!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...