Isabella Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Hei! Jeg har dessverre meget liten peiling på data! Likevel har jeg store planer om å lage hjemmelagede kalendere med scannede bilder til jul. Men bildene jeg skriver ut blir ikke bra!! Hva gjør jeg feil? Jeg vet at det skal gå an å få god bildekvalitet med denne skriveren. 0 Siter
Vincent Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Hvilken skriver har du? Hvilket filformat jobber du i? Hvilken oppløsning scanner du i? 0 Siter
Isabella Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Hvilken skriver har du? Hvilket filformat jobber du i? Hvilken oppløsning scanner du i? Jeg har en Epson skriver. Den er nok ikke den beste på bilder, men jeg har fått fine bilder på den før. (Husker ikke hva slags innstillinger jeg hadde da). Jeg har prøvd å scanne bildet i alle mulige oppløsninger. Eh, hva er filformat? 0 Siter
Vincent Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Jeg har en Epson skriver. Den er nok ikke den beste på bilder, men jeg har fått fine bilder på den før. (Husker ikke hva slags innstillinger jeg hadde da). Jeg har prøvd å scanne bildet i alle mulige oppløsninger. Eh, hva er filformat? Hvilken Epson-model? (type) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.