Gå til innhold

Slett _alle_ spor på PC'en i en operasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Alle? Det var nå en stor overdrivelse.

Dette programmet hevder bare å slette oversikt over sist brukte programmer og dokumenter. Derfra til "alle spor" er en lang vei å gå.

Les vinduet som åpnes når du trykker "settings" knappen, så ser du at programmet skal slette URL og alle henvisninger til alle filer inkludert sider på internett. Slik forstår i hvert fall jeg det. Nå har jeg prøvd og det ser slik ut så langt.

Ulv I Faarikaal

Alle? Det var nå en stor overdrivelse.

Dette programmet hevder bare å slette oversikt over sist brukte programmer og dokumenter. Derfra til "alle spor" er en lang vei å gå.

Sletter ikke cookies og temporary, det gjøres i internet options.

Det er kanskje ingen selvfølge.

Litt mangelfullt ja. Jeg leste ikke alt.

Hvis man er paranoid, kan det være et problem at de fleste servere lagrer allskens informasjon også, så det er ikke bare din PC som oppbevarer ting og tang, det er vel der det oppbevares minst. Nå spørs det hvor dypt man skal gå, for du får ikke tak i informasjonen på de eksterne serverne. Der lagres ofte den minste bevegelse i logger som tar vare på alle sideadresser og alt du foretar deg på lokalnettet og på internett. Alt som ikke er kryptert er lesbart, sorterbart og kan lages kurver av og sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...