Gjest tannfeenz Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Er det noen som har prøvd den tannblekemetoden de annonserer for i VG?Ifølge annonsen så blekes tennene iløpet av kun en time, dette er visstnok noe helt nytt og foregår hos tannlegen som har avtale med dette firmaet.Jeg lurer på om det fungerer og om blekingen varer lenge,og er det dyrt? Er dette seriøst? - tannfeeen 0 Siter
Gjest hvorhvor Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Hvor i VG? Nett, eller papirutgaven? Jeg skal nemlig til tannlegen i morgen for tannbleking. 0 Siter
Gjest tannfeenz Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Hvor i VG? Nett, eller papirutgaven? Jeg skal nemlig til tannlegen i morgen for tannbleking. Nei jeg jeg mente ikke dagens aviser, men vg for en uke siden.Det var bare noen få utvalgte (og sikkert dyre...) klinikker som driver med dette foreløpig,bare de som har avtale med de som eier det nye konseptet.Jeg har navn og tlfnr til tannlegene,men det blir vel reklame om jeg legger ut her :x) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Jeg lurer også på dette... Så annonsen i Adressa i forrige uke - noen som vet prisen på en slik behandling - eller en nettside m/info? 0 Siter
Gjest hvorhvor Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Nei jeg jeg mente ikke dagens aviser, men vg for en uke siden.Det var bare noen få utvalgte (og sikkert dyre...) klinikker som driver med dette foreløpig,bare de som har avtale med de som eier det nye konseptet.Jeg har navn og tlfnr til tannlegene,men det blir vel reklame om jeg legger ut her :x) Å, hmm, da så. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.