mAd Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Er det noen her som kort kan fortelle meg hva som har skjedd? Fikk ikke med meg en eneste episode forrige uke, og nå skjønner jeg ingenting. Hvordan døde Ailsa f.eks? 0 Siter
Gjest jentetjueår Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Er Ailsa dø alt?? Og jeg som visste jeg hadde gått glipp av noe når jeg ikke har fått sett det siden onsdag. Har lest at Ailsa skal dø av hjerteinfarkt eller noe. Synd det ikke går i reprise! Jeg har fulgt med i så mange år, og Ailsa har vært med hele veien, da ville jeg gjerne ta et verdig farvel med henne... Jaja...store bekymringer... 0 Siter
piperill Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Jeg så bare på med et halvt øye, men jeg mener det var hjertet eller slag. Donald og Alf pratet hvertfall om at de følte seg litt skyldige begge to, og da var en hjerteundersøkelse hun hadde hoppet over for å hjelpe en av dem i fokus. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.