Gå til innhold

Rudolf «kastrert» av kjøpesenter, snømann med ståtiss

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

>>Ledelsen ved et av Cape Towns mer eksklusive handlesentre fjernet resolutt de edlere delene til et plastikk-reinsdyr som utgjorde en del av senterets juledekorasjon etter å ha mottatt klager.

Ifølge sjokkerte kunder så det nærmest ut som om noen hadde hengt opp juletre-kuler mellom bakbeina til reinsdyret, skriver Reuters.

De kreative sjelene som er ansvarlige for å skape julestemning for shopperne hevder på sin side at reinsdyret rett og slett var «anatomisk korrekt».

Men det var altså ikke så viktig for kjøpesenteret .

H-he, det minner meg så levende om en vinter noen muslimske unger og jeg laget snømann, for det hadde de aldri laga. En stor gulrot skulle bl a være nese. Jeg måtte stikke og kom litt etter tilbake. Da hadde ungene funnet ut at det ble for vanskelig å plassere nesa så høyt oppe, så de laget en kjempestor ståtiss av den i stedet, til alles fryd. I det samme smalt døra til oppgangen opp og muslim-mamma kom stormende ut og beslagla tissen og forsvant inn, til stor munterhet fra tilskuere.

Senere ble det flere tisser på den, men mamma lot seg ikke lure til å komme ut :-)

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hørte du om faksen som ble sendt til et sagbruk da?

200 stk. kvisthull for bruk som rompehull til gyngehester bes levert prompte :)

Knegg-knegg

Så er spørsmålet : hva skal en gyngehest med rompehull ? Kanskje en sånn fisemaskin inni, for å få mer realisme ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...