Gå til innhold

kan ikke du bli frisk snart SDD..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

9

• flisa

5

• astridny

5

• lurulf

5

Mest aktive i denne tråden

"Vi andre" - snakker du på vegne av mange ? Ikke meg !

Kanskje alexandra er flere personer? ;)

Jeg signerer heller ikke på det utsagnet! Synes innleggene til Sdd er blant de beste her inne, så lenge det ikke blir for mye "griseprat".

Forresten - god bedring, Sdd!

:o)

Kanskje alexandra er flere personer? ;)

Jeg signerer heller ikke på det utsagnet! Synes innleggene til Sdd er blant de beste her inne, så lenge det ikke blir for mye "griseprat".

Forresten - god bedring, Sdd!

:o)

Jeg synes IKKE at inleggene til SDD er gode. Noen er "greie nok", men de fleste er da bare mannssjåvnistiske, vulgære eller platte.

Annonse

Jeg synes IKKE at inleggene til SDD er gode. Noen er "greie nok", men de fleste er da bare mannssjåvnistiske, vulgære eller platte.

Jeg synes de er morsomme, fordi jeg kjenner ham så godt i RL at jeg kan le av de som er verst ;)

Det er jo bare for deg å hoppe over det som er skrevet av ham da, vel? Ikke at det blir så fryktelig mye mer å lese da, men... hehe...

Nå må jeg stikke til byen for å finne ut om jeg har legetime om en time eller ikke. Den forb**** telefonen deres er stengt "på grunn av kursvirksomhet" i dag... *Stønn*

Ha en fin dag!

Jeg synes de er morsomme, fordi jeg kjenner ham så godt i RL at jeg kan le av de som er verst ;)

Det er jo bare for deg å hoppe over det som er skrevet av ham da, vel? Ikke at det blir så fryktelig mye mer å lese da, men... hehe...

Nå må jeg stikke til byen for å finne ut om jeg har legetime om en time eller ikke. Den forb**** telefonen deres er stengt "på grunn av kursvirksomhet" i dag... *Stønn*

Ha en fin dag!

Det var da godt å høre at han tar seg bedre ut i virligheten enn det han klarer å formidle her ;-)

Ellers så har han jo så mange innlegg at jeg trodde han bare skrøyt på seg et sosialt liv ved siden av.

Jeg bruker ikke å lese de trådene han starter, men under 100 nyeste leser jeg de innlegg som kommer på tråder jeg følger med på, og tenker da ofte ikke over hvem forfatteren er. Så leser jeg innlegget, tenker "hvilken dust var dette" og "Åja, det var SDD igjen".

Jeg får ta ditt ord for at han kan være en likandes kar likevel (under tvil ;-))

Det var da godt å høre at han tar seg bedre ut i virligheten enn det han klarer å formidle her ;-)

Ellers så har han jo så mange innlegg at jeg trodde han bare skrøyt på seg et sosialt liv ved siden av.

Jeg bruker ikke å lese de trådene han starter, men under 100 nyeste leser jeg de innlegg som kommer på tråder jeg følger med på, og tenker da ofte ikke over hvem forfatteren er. Så leser jeg innlegget, tenker "hvilken dust var dette" og "Åja, det var SDD igjen".

Jeg får ta ditt ord for at han kan være en likandes kar likevel (under tvil ;-))

Han _er_ det. Forøvrig synes jeg innlegga hans er ganske så likandes også.

Han _er_ det. Forøvrig synes jeg innlegga hans er ganske så likandes også.

Syns du det er ok å bli kallt for "Høl", "Bitch" osb, osb?

Har sett at han innimellom skriver ok svar, men når han kommer med alle de nedsettende bemerkingene sine, så overskygger de så totalt det andre.

Annonse

Syns du det er ok å bli kallt for "Høl", "Bitch" osb, osb?

Har sett at han innimellom skriver ok svar, men når han kommer med alle de nedsettende bemerkingene sine, så overskygger de så totalt det andre.

det er bare å kalle han OVERHÆSTKUK tilbake det! :)

Om man ikke føler seg truffet av de karakteristikkene hans, så syns jeg du skal heve deg over det! :)

det er bare å kalle han OVERHÆSTKUK tilbake det! :)

Om man ikke føler seg truffet av de karakteristikkene hans, så syns jeg du skal heve deg over det! :)

"OVERHÆSTKUK", det skal jeg huske ;-)

Jeg har ikke fått de værste uttalelsene hans selv (kun middels), men synes ikke det er morsomt å lese de retta til andre heller. Det går an å få frem hva man mener uten å være så vulgær.

Så hvorfor leser du dem da?

Skaff deg ett liv eller.. :-)

"Skaff deg et liv", merkelig så populert det er å slenge ut den frasen når man slipper opp opp for argument :-(

Hadde du tatt deg tid til å lese de andre svarene mine her, d.v.s. de til Line, så hadde du lest hvorfor jeg kommer over svarene til SDD.

Les det før du prøver å gjette om jeg har et liv eller ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...