Gå til innhold

kan ikke du bli frisk snart SDD..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

9

• flisa

5

• astridny

5

• lurulf

5

Mest aktive i denne tråden

"Skaff deg et liv", merkelig så populert det er å slenge ut den frasen når man slipper opp opp for argument :-(

Hadde du tatt deg tid til å lese de andre svarene mine her, d.v.s. de til Line, så hadde du lest hvorfor jeg kommer over svarene til SDD.

Les det før du prøver å gjette om jeg har et liv eller ikke...

Jeg har faktisk ikke tid til å lese alle svarene som DU skriver til folk.

Jeg har faktisk ikke tid til å lese alle svarene som DU skriver til folk.

Takk for den an, da foreslår jeg at du for fremtiden ikke leser NOEN av innleggene mine, og langt mindre besvarer dem.

Jeg får et bedre liv uten sure kommentarer fra deg, siden du nå ønsker meg et liv.

Takk for den an, da foreslår jeg at du for fremtiden ikke leser NOEN av innleggene mine, og langt mindre besvarer dem.

Jeg får et bedre liv uten sure kommentarer fra deg, siden du nå ønsker meg et liv.

Siden du har så mange nick er det litt vanskelig å unngå å lese innleggene dine.

God jul forresten.

Annonse

Det var da godt å høre at han tar seg bedre ut i virligheten enn det han klarer å formidle her ;-)

Ellers så har han jo så mange innlegg at jeg trodde han bare skrøyt på seg et sosialt liv ved siden av.

Jeg bruker ikke å lese de trådene han starter, men under 100 nyeste leser jeg de innlegg som kommer på tråder jeg følger med på, og tenker da ofte ikke over hvem forfatteren er. Så leser jeg innlegget, tenker "hvilken dust var dette" og "Åja, det var SDD igjen".

Jeg får ta ditt ord for at han kan være en likandes kar likevel (under tvil ;-))

Hehe...

Jeg har lovet å ikke ødelegge noe godt navn og rykte her, så du får gjøre deg opp din egen mening :)

Annonse

Hehe...

Jeg har lovet å ikke ødelegge noe godt navn og rykte her, så du får gjøre deg opp din egen mening :)

Jeg skal i hvert fall prøve å lese innleggene hans med litt åpnere sinn, kanskje jeg snubler over et gullegg...

Hadde du time hos legen?

Jeg skal i hvert fall prøve å lese innleggene hans med litt åpnere sinn, kanskje jeg snubler over et gullegg...

Hadde du time hos legen?

Hehe... næh, tydeligvis ikke. Døra var så låst som den kunne bli. Det ble en liten bytur på meg isteden, i møkkaværet! Da jeg kom hjem satt jeg og konsentrerte meg om noe på pc'n, da det plutselig banket på vinduet mitt. Der sto venninna mi som kom hjem på ferie fra Spania! Jeg var ikke klar over at hun var hjemme allerede... Det ble en trivelig ettermiddag, med andre ord :)

Hehe... næh, tydeligvis ikke. Døra var så låst som den kunne bli. Det ble en liten bytur på meg isteden, i møkkaværet! Da jeg kom hjem satt jeg og konsentrerte meg om noe på pc'n, da det plutselig banket på vinduet mitt. Der sto venninna mi som kom hjem på ferie fra Spania! Jeg var ikke klar over at hun var hjemme allerede... Det ble en trivelig ettermiddag, med andre ord :)

Uhh, er det like surt hos deg som her? - 10C og trekk, det går gjennom marg og ben!

Håper det ikke feiler deg noe alvorlig :-)

Men ho veninna di må da ha fått den klima-kræsjen fra Spania og hit!

Kaldt her også!

Bra du fikk en hyggelig kveld da, etter bomturen :-)

Uhh, er det like surt hos deg som her? - 10C og trekk, det går gjennom marg og ben!

Håper det ikke feiler deg noe alvorlig :-)

Men ho veninna di må da ha fått den klima-kræsjen fra Spania og hit!

Nei, jeg er ikke syk. Er bare en spesialist jeg går til, ikke noe psyk-greier heller, nei! :o)

Hun venninna mi klaget fælt over at det ikke er noen snø her. Hun håpet på hvit jul, men isteden angret hun på at hun ikke hadde tatt på seg lue før hun gikk fra foreldrene sine :)

Det er ikks SÅ kaldt her, men det har vært iskald trekk og rundt 1-2 grader. Jeg kan fryse meg fordervet når temperaturen er mellom -3 og +3... alt annet er som regel ganske ok.

"Lurulf"... tenker så det knaker for å klare å plassere det nicket...

Nei, jeg er ikke syk. Er bare en spesialist jeg går til, ikke noe psyk-greier heller, nei! :o)

Hun venninna mi klaget fælt over at det ikke er noen snø her. Hun håpet på hvit jul, men isteden angret hun på at hun ikke hadde tatt på seg lue før hun gikk fra foreldrene sine :)

Det er ikks SÅ kaldt her, men det har vært iskald trekk og rundt 1-2 grader. Jeg kan fryse meg fordervet når temperaturen er mellom -3 og +3... alt annet er som regel ganske ok.

"Lurulf"... tenker så det knaker for å klare å plassere det nicket...

Vanskelig å plassere lille meg?

Jeg er innom med litt uregelmessige mellomrom, men mener da at jeg har veksla noen ord med deg før.

Kanskje det er jeg som blander deg sammen med noen andre?

Hyggelig at du er frisk uansett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...