Gå til innhold

Julekalkunen har kapitulert!

Anbefalte innlegg

Gjest Julekalkunen

Til alle dere som sa jeg ikke ville klare det;dere fikk rett!

Vel jeg trente riktignok 2 timer igår og har trent 3 timer idag,men fyyyy for en matlyst man får da!

Det kan umulig lønne seg når jeg blir så glupsk.

Nei,jeg er nok den eneste personen i verden (bortsett fra herr Bredeli) som greier å legge på meg av mosjon!

Herretter gir jeg blaffen i vekta og koser meg uten restriksjoner.Både når det gjelder trening og mat!

For de av dere som ikke skjønner en dritt av dette så skrev jeg altså et innlegg igår om en plan jeg hadde..jadda..!

Ha en fin SLANKEFRI dag folkens! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86247-julekalkunen-har-kapitulert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, gi deg da:-))

Ikke gi opp, men drikk endel under og etter treningen, det gir ikke så stor matlyst.

Ikke ha som mål å gå ned så voldsomt mye på kort tid. Lær deg å bare å spise litt mindre enn du pleier.

Du har brukt lang tid på å nå den vekten du har nå, så ikke ha som mål at du skal klare det på meget kort tid.

Husk også at muskler veier mer enn fett, så du kan bli slankere selv om vekten ikke går så mye ned.

Dette går veldig bra, bare du er målrettet:-))

Jeg trente i går og synes det er veldig godt å kjenne at musklene er brukt:-))

Kos deg i jula, da kan du spise litt ekstra, det er alt det ekstra du spiser ellers i året som du skal redusere på.

Håper du får en fin jul:-)

Gjest Julekalkunen

Nei, gi deg da:-))

Ikke gi opp, men drikk endel under og etter treningen, det gir ikke så stor matlyst.

Ikke ha som mål å gå ned så voldsomt mye på kort tid. Lær deg å bare å spise litt mindre enn du pleier.

Du har brukt lang tid på å nå den vekten du har nå, så ikke ha som mål at du skal klare det på meget kort tid.

Husk også at muskler veier mer enn fett, så du kan bli slankere selv om vekten ikke går så mye ned.

Dette går veldig bra, bare du er målrettet:-))

Jeg trente i går og synes det er veldig godt å kjenne at musklene er brukt:-))

Kos deg i jula, da kan du spise litt ekstra, det er alt det ekstra du spiser ellers i året som du skal redusere på.

Håper du får en fin jul:-)

Jeg skal ikke slutte å trene nei,for det er velvære i seg selv.

Men jeg tror kanskje 3 timer dagen er litt vel ambisiøst.

Alt med måte,det er mitt nye motto :)

Hva trener du?

Kos deg i julen du også :)

Jeg skal ikke slutte å trene nei,for det er velvære i seg selv.

Men jeg tror kanskje 3 timer dagen er litt vel ambisiøst.

Alt med måte,det er mitt nye motto :)

Hva trener du?

Kos deg i julen du også :)

Ja, 3 timer daglig er jævlig mye og det hadde ikke jeg orket. Jeg trener vekter og har gjort det i mange år, men trener stort sett bare to ganger i uka. For meg er dette en avveining mellom å ha en viss mengde fritid og få trent litt for å holde meg litt i form.

Jeg har også klatret litt i tillegg, men gjør lite av det nå. Han jeg klatret med rutsjet ned en fjellside og døde desverre (det var ikke under en typisk klatretur).

Det er viktig å finne den treningsformen og mengde som passer akkurat deg. Trener du for mye eller lite så vil du gi opp.

Mitt råd er at hvis du i en periode er lei, så møt opp og tren, men ta det roligere. Det verste du gjør er å ikke møte opp, da blir det enda tyngre neste gang og tilslutt gir du opp.

Gjest Julekalkunen

Det er ikke det du spiser mellom jul og nyttår som teller, men det du spiser mellom nyttår og jul. :o) Kos deg i jula og ta fått på nytt i januar. Det blir lettere også når det går mot lysere tider vet du. Lykke til!

Takk for det,ja jeg skal kose meg i julen både med mat og mosjon.

Ønsker deg også en fin jul :)

Annonse

Gjest Julekalkunen

Ja, 3 timer daglig er jævlig mye og det hadde ikke jeg orket. Jeg trener vekter og har gjort det i mange år, men trener stort sett bare to ganger i uka. For meg er dette en avveining mellom å ha en viss mengde fritid og få trent litt for å holde meg litt i form.

Jeg har også klatret litt i tillegg, men gjør lite av det nå. Han jeg klatret med rutsjet ned en fjellside og døde desverre (det var ikke under en typisk klatretur).

Det er viktig å finne den treningsformen og mengde som passer akkurat deg. Trener du for mye eller lite så vil du gi opp.

Mitt råd er at hvis du i en periode er lei, så møt opp og tren, men ta det roligere. Det verste du gjør er å ikke møte opp, da blir det enda tyngre neste gang og tilslutt gir du opp.

Huff,så leit med klatrekameraten din..

Jeg tror du er inne på noe vesentlig.

det viktigste er at man skaffer seg gode vaner som man holder på over tid.

Mengde og intensitet må nødvendigvis stå i samsvar med dagsform.

Det ble litt for dumt å tro at man hver eneste dag skal orker like mye/lite.

Men,man lærer så lenge man lever :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...