Gå til innhold

Trenger gavetips!! Noen kreative sjeler?

Anbefalte innlegg

Jeg er fullstendig tom for idéer når det gjelder gave til min fetter. Han er midt i 20-årene, og hans store lidenskap er musikk - klassisk sådan. Han spiller selv et klassisk instrument, og har dette som yrke.

I tillegg liker han tegneserier, og også bøker, men jeg vet ikke helt hvilke... Han er singel, og bor alene på hybel.

Gaven skal ikke koste mye heller, rundt en hundrings kanskje??

Finnes det noe som går an å kjøpe til ham????

Forhånd takk fra en desperat kusine...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86260-trenger-gavetips-noen-kreative-sjeler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

en miniatyr av det instrumentet han spiller...noe han kan spise opp, somdu pakker inn i notepapir? flere julehefter? hvis noen av de tegneseriene han liker er i blad du bruker å kjøpe, klipp det ut, og lim det inn i en liten notatbok...mal favoritttegneseriefiguren på et glass fra en ramme, og sett rammen på? evnt gjøre det samme med et glass eller to..

Dersom han er glad i snop, kan du kjøpe ei skål, og fylle den med smågodt.

Det kjøpte jeg i dag til ei jente jeg kjenner. Kjøpte ei skål på Obs med en katt på. Den kostet ikke så mye(husker ikke prisen, mulig det var 25,-) Jeg syntes den var litt kul.

Ellers husker jeg at jeg kjøpte en sekspakning med juleøl, til fetteren min en gang. Det ble han veldig glad for.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...