Gjest bebba Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg fikk cipramil foreskrevet av legen og har tatt det i ca. 10 dager. Jeg er vanligvis forsiktig med alkohol, men tar gjerne noen vinglass eller gløgg med alkohol osv. nå rundt jul. Jeg har gjort det også nå og merker ingen forandringer, men hvor farlig er det? 0 Siter
Gjest Athea36 Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 http://www.lommelegen.no/Medisiner/default.asp?vis=149 0 Siter
serendipity Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Min venninnne har brukt det ett år, og drukkt flere ganger. Hun har ikke merket at medisinene år nedsatt virkning. Men spør legen. Tror overhodet ikke et glass rødvin eller to vil ha noen innvirkning. Men jeg er ingen lege. 0 Siter
Gjest snake7 Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 har brukt cipramil i over to år nå. jeg tror du trygt kan nyte gløggen og vinen din nå i jula. Har aldri merket at alkohol har redusert virkningen av medisinen eller noen bivirkninger som følge av alkohol. Er det derimot noen der ute som har noen erfaringer med cipramil og sex? Jeg har fått betydlig redusert følsomhet etter at jeg begynte med denne medisinen. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 har brukt cipramil i over to år nå. jeg tror du trygt kan nyte gløggen og vinen din nå i jula. Har aldri merket at alkohol har redusert virkningen av medisinen eller noen bivirkninger som følge av alkohol. Er det derimot noen der ute som har noen erfaringer med cipramil og sex? Jeg har fått betydlig redusert følsomhet etter at jeg begynte med denne medisinen. Er det en vanlig bivirkning. Noe å være redd for? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.