Gå til innhold

2 blå hos legen.....hjeeelp!!


Gjest Dipsey

Anbefalte innlegg

En kjemisk graviditet har du definitivt ikke hatt. Da stiger hcg KUN bitte litt, i mitt tilfelle bare til 24 - og thats it!

Krysser fingrene jeg og for at dette kan ende bra:-)

Hei..

trodde ikke heller akkurat det, men så lenge man ikke vet alt så er man jo usikker.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dipsey, har du lest historien om nebby??? Har laget en liten linksamling under, du bør lese det hun nettopp har opplevd!

Krysser fingre for at alt er bra!

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1466115

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1472928

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1474486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skytte1365380395

Dette er og blir utrolig spennende. Håper det fortsatt er et lite kryp der .

Ønsker deg lykke til hos gyn.

Håper du får UL og et skikkelig svar.

Kanskje det blir ekstra julegave i år allikevel.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Drister meg til ett svar, selv om jeg ikke hører til på dette forumet egentlig.

Da jeg var gravid med nr 1 fikk jeg blødninger, ca uke 6-7. Dro til lege dagen etter som undersøkte meg, og konstaterte litt klumper som kom. Jeg tok det ikke så tungt, tenkte noe var galt, og fortsatte som før. Men blødningene avtok, hadde aldri smerter heller, så jeg ringte og fikk UL i uke 9. Og der var det ett lite hjert. Hjertet er 6 år idag =)

Han sa at en forklaring kunne være at det egentlig var 2 stk til å begynne med, men det vet man jo ikke for sikkert.

Hadde forøvrig små blødninger med nr 2 også, som også gikk bra. Da kom det bare friskt blod i noen dager.

Håper du finner ut av det, lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Drister meg til ett svar, selv om jeg ikke hører til på dette forumet egentlig.

Da jeg var gravid med nr 1 fikk jeg blødninger, ca uke 6-7. Dro til lege dagen etter som undersøkte meg, og konstaterte litt klumper som kom. Jeg tok det ikke så tungt, tenkte noe var galt, og fortsatte som før. Men blødningene avtok, hadde aldri smerter heller, så jeg ringte og fikk UL i uke 9. Og der var det ett lite hjert. Hjertet er 6 år idag =)

Han sa at en forklaring kunne være at det egentlig var 2 stk til å begynne med, men det vet man jo ikke for sikkert.

Hadde forøvrig små blødninger med nr 2 også, som også gikk bra. Da kom det bare friskt blod i noen dager.

Håper du finner ut av det, lykke til videre.

Jeg hadde forøvrig ingen symptomer på at jeg fortsatt var gravid i de 2-3 ukene jeg ikke visste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...