Gå til innhold

Fagerns bokklubber og medlemsblader!

Anbefalte innlegg

Så har det skjedd _igjen_ - jeg har fått en bok jeg aldri har hørt om. Det viser seg at jeg ikke har fått medlemsbladet - og det er ikke første gang. Det er liksom ikke bare-bare å holde oversikten når man er med i tre bokklubber og barna er med i hver sin også.

Nå må selvsagt _jeg_ betale returporto - eller? Er det noen smarte måter å lure seg unna på? Snu adresselappen inni så navnet mitt ikke synes og bare sende den i retur?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86289-fagerns-bokklubber-og-medlemsblader/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer litt an på klubben...

De Norske Bokklubbene, er fæle, jeg fikk ikke engang melde meg inn i en av klubbene fordi jeg hadde et udekket portogebyr i en av de andre klubbene...*oppgitt*

Regninga man får i ettertid er ikke så mye større enn det prtoen koster, så det lønner seg nok å satse på at de godtar det. Menner jeg har betalt ca. 50 kr. for å sende tilbake en bok når jeg har betalt porto, mens når jeg har fått regning har den vært på 45 eller 65 kroner, litt avhengig av hvilken klubb...

Skriv på at du ikke fikk bladet/fikk bladet etter fristen gikk ut. Skriv RETUR på pappen, og snu adresselappen sånn at postkontoret ikke kan sende straffeportoen til deg :-)

Neida, det må du ikke. Send en e-post til bokklubben og forklar at du ikke har fått anledning til å avbestille boka fordi du ikke har fått medlemsbladet, da får du en kode (eller en lapp tilsendt i posten) som du skriver på pakken og leverer den gratis på posten. Det gikk i alle fall bra i .. eh... enten var det Barnas Egen Bokklubb eller så var det Den norske bokklubben, mest sannsynlig det siste.

Neida, det må du ikke. Send en e-post til bokklubben og forklar at du ikke har fått anledning til å avbestille boka fordi du ikke har fått medlemsbladet, da får du en kode (eller en lapp tilsendt i posten) som du skriver på pakken og leverer den gratis på posten. Det gikk i alle fall bra i .. eh... enten var det Barnas Egen Bokklubb eller så var det Den norske bokklubben, mest sannsynlig det siste.

Jeg har vært gjennom det samme tideligere (tror det var en annen klubb), men da ga de seg ikke - mente at det ikke var deres problem. Jeg måtte dekke det, selv. :-/

Men jeg skal sende en mail nå - kom selvfølgelig ikke gjennom på telefon.

Det kommer litt an på klubben...

De Norske Bokklubbene, er fæle, jeg fikk ikke engang melde meg inn i en av klubbene fordi jeg hadde et udekket portogebyr i en av de andre klubbene...*oppgitt*

Regninga man får i ettertid er ikke så mye større enn det prtoen koster, så det lønner seg nok å satse på at de godtar det. Menner jeg har betalt ca. 50 kr. for å sende tilbake en bok når jeg har betalt porto, mens når jeg har fått regning har den vært på 45 eller 65 kroner, litt avhengig av hvilken klubb...

Skriv på at du ikke fikk bladet/fikk bladet etter fristen gikk ut. Skriv RETUR på pappen, og snu adresselappen sånn at postkontoret ikke kan sende straffeportoen til deg :-)

Skal snu adresselappen godt, jeg. ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...