SierDuDet Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Litt trivsel sånn på tampen av uka. 47 bilder, og alle bør sees. Dette funker både for sportfreaker og sportshatere! Gidder man ikke å se på alle bildene så er man homofil. Det er et sikkert tegn. http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=20 0 Siter
vin Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Hmmm...joda jeg så noen av bildene...men min mening er at jeg ikke synes hun er noe spesiell! Joda ; fint hår.... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Hmmm...joda jeg så noen av bildene...men min mening er at jeg ikke synes hun er noe spesiell! Joda ; fint hår.... Jeg synes hun blir mer og mer spesiell lenger og lenger ut i serien. Jeg må virkelig si at dette er et vakkert og innihelvete sexy kvinnemenneske! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Flott kropp og hår på Anna, men kan ikke si hun har særlig vakkert ansikt... Helt anminnerlig. Men snasken kropp - det skal hun ha for! ; ) 0 Siter
Vincent Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 tja.. for å si det sånn: Hu' hadde ikke kommet i buksa mi den første kvelden. 0 Siter
vin Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg synes hun blir mer og mer spesiell lenger og lenger ut i serien. Jeg må virkelig si at dette er et vakkert og innihelvete sexy kvinnemenneske! Synes du Karl i Hagen også er sexy ? *s* Minner litt om han..... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Flott kropp og hår på Anna, men kan ikke si hun har særlig vakkert ansikt... Helt anminnerlig. Men snasken kropp - det skal hun ha for! ; ) Hår hår hår??? Hvorfor sier alle hår? Jeg gir da faen i håret! Jo, hun har et pent ansikt. Hva er da pent? Sånne falske modelljenter? Nei, de har ikke pene ansikter. De har porselensansikter som man er redd for at skal knuse. Det er noe annet. Anna her er ekstremt snerten, med en fantastisk kropp! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 tja.. for å si det sånn: Hu' hadde ikke kommet i buksa mi den første kvelden. Hehe, løgner! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Synes du Karl i Hagen også er sexy ? *s* Minner litt om han..... Jeg har sansen for Hagen, men rent seksuelt så er han ikke min type Hehe, og jeg ser overhodet ikke rottetrekkene til Anna! 0 Siter
nanna Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg gad ikke se på alle bildene - er jeg homofil da? :-P Er det fredag idag? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 En senete, svett dame??? En sinnsykt bra trent, svett dame! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Jeg gad ikke se på alle bildene - er jeg homofil da? :-P Er det fredag idag? Nei, du ville nok heller hatt bi-takter om du så på alle bildene. Fredag? Nei? 0 Siter
nanna Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Nei, du ville nok heller hatt bi-takter om du så på alle bildene. Fredag? Nei? Akkurat. *svimmel* 0 Siter
vin Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg har sansen for Hagen, men rent seksuelt så er han ikke min type Hehe, og jeg ser overhodet ikke rottetrekkene til Anna! Hehe...det var bare det første som slo meg...rundt munnen og øynene ;o) Litt sånn kaninaktig...ehh...kanskje det var det du syntes var sexy ?!! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Akkurat. *svimmel* Jeg er ikke helt med i forhold til hvorfor du tror det er fredag, men jeg går ut fra at du tok torsdagspilsen før middag, så du er unnskyldt 0 Siter
nanna Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg er ikke helt med i forhold til hvorfor du tror det er fredag, men jeg går ut fra at du tok torsdagspilsen før middag, så du er unnskyldt He? *peker på overskriften* Eller kanskje du _heter_ Fredag? :-P 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Hehe...det var bare det første som slo meg...rundt munnen og øynene ;o) Litt sånn kaninaktig...ehh...kanskje det var det du syntes var sexy ?!! Nehei... hun har ikke noen kaninaktig munn. Hun har en deilig munn. Ikke 100 % perfekte tenner, men det er ingen ulempe. 99 % av dagens befolkning i land som Norge har 100 % perfekte tenner, og det blir nesten kjedelig. Hennes små tannstillingsfeil er bare søtt og gir jenta karakter! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Hår hår hår??? Hvorfor sier alle hår? Jeg gir da faen i håret! Jo, hun har et pent ansikt. Hva er da pent? Sånne falske modelljenter? Nei, de har ikke pene ansikter. De har porselensansikter som man er redd for at skal knuse. Det er noe annet. Anna her er ekstremt snerten, med en fantastisk kropp! Hun har tjukt, langt og pent hår - sånn som de fleste jenter missunner, jeg blant annet! ; ) Se på den tjukke fletta da!!! Hår og atter hår... Hehe. Synes ikke modeller er pene heller, enig med deg der. Men synes ikke hun har noen spesielt pene trekk, derfor anminnerlig - ikke pen. LItt søt, ja, men fortsatt ikke pen. Etter min mening da, men smaker er fortsatt som baken! ; ) Men SDD... se på DET håret da! : ) *misunnerlig* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 He? *peker på overskriften* Eller kanskje du _heter_ Fredag? :-P Åja... overskriften... Jeg er ikke helt sikker på hvem som skrev den, men jeg er hvertfall ikke enig med dem. Hmmm... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.