Vincent Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Årets høydepunkt. Skattekortet. Hurra! Jeg ser av såvel tabellen som trekkprosenten at jeg alene skal dekke hele kommunens sosialbudsjett til neste år. Det gjør jeg jo så gjerne. Det er jo jul! :-) 0 Siter
Gjest hei og hopp Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Du kan jo være så heldig å bli utsatt for en alvorlig ulykke så isteden for å betale sosialbudsjettet i kommunen, blir du avhengig av hjemmesykepleien og andre hjemmetjenester 0 Siter
Vincent Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Du kan jo være så heldig å bli utsatt for en alvorlig ulykke så isteden for å betale sosialbudsjettet i kommunen, blir du avhengig av hjemmesykepleien og andre hjemmetjenester Sosialbudsjettet i Oslo kan fint dekkes av en grei lønnsinntekt etter de vanvittige kuttene vedtatt av byrådet. Det er jo fanken ikke penger igjen. 0 Siter
fresja Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Ser av skattekortet mitt at skatt av ekstrainntekter (blir hos oss brukt på overtid) er "bare" 36%, den var 50% for noen år siden. Får bare håpe skatten virkelig er lavere; at jeg ikke bare blir trukket for lite. 0 Siter
Line Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jeg fikk samme brevet selv, og der står det at jeg kun skal betale 6% skatt neste år. Det blir ikke aktuelt for min del, altså. Tenker jeg høyner det til 30%, så får jeg forhåpentligvis litt igjen også 0 Siter
Gjest Lenn-y Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Ser av skattekortet mitt at skatt av ekstrainntekter (blir hos oss brukt på overtid) er "bare" 36%, den var 50% for noen år siden. Får bare håpe skatten virkelig er lavere; at jeg ikke bare blir trukket for lite. Om du trekker 36% eller 50% av overtids- og ekstrainntekt kommer ann på om du ligger henholdsvis under eller over toppskattgrensen. Toppskatt betales på lønn over 340 700,-. 0 Siter
Vincent Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Jeg fikk samme brevet selv, og der står det at jeg kun skal betale 6% skatt neste år. Det blir ikke aktuelt for min del, altså. Tenker jeg høyner det til 30%, så får jeg forhåpentligvis litt igjen også Smart. :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Ja, fytti helvete jeg også betaler så det suser. Betaler 40 % i skatt og det syens jeg er mye. I tillegg kommer jo alle slags avgifter vi blir dynget ned med. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Danskene snakker hele tiden om å flytte til Norge, for her betaler vi BARE 40% skatt. Der nede betaler de minst 50%, alle sammen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.