Gå til innhold

Beste feriested?

Anbefalte innlegg

Gjest Yunalesca 23
Skrevet

Hvilket sted anser du som ditt aller beste feriested?

Mitt (hittil da) var LAS VEGAS. Helt fantastisk by. En by utenom det vanlige.

Skrevet

Den beste ferien jeg har vært på var en gang vi var i Randers i Danmark.

Men det var vel mer stemningen, folkene og alt som skjedde, som var grunnen til at ferien var så utrolig bra. Ikke hvor vi var.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Grand Canyon i USA, selv om det snødde om natta :-)

Skrevet

Korsika. Nærmere bestemt Palombaggia, utenfor Porto Vecchio.

Fint nok til at vi dro dit fem ganger på noe over fire år...

Gjest Dubreuilh
Skrevet

Men det var vel mer stemningen, folkene og alt som skjedde, som var grunnen til at ferien var så utrolig bra. Ikke hvor vi var.

Men hadde dere vært et annet sted, ville kanskje ikke stemninga, folkene og hendelsene vært så interessante?

Gjest Dubreuilh
Skrevet

Hmm..

1. Derry i Nord-Irland. En vakker liten by ved River Foyle. (90000 innbyggere.) Historisk, politisk, sosiologisk og kulturelt særs interessant.

2. Roma. Vannet fra fontenene kan drikkes! Anbefaler å ta beina fatt; vanvittig mye å se.

3. Rondane. Ingen eksos, intet stress og ingen butikker. Skru av mobiltelefonen.

4. Paris. For å besøke grava til Jim Morrison, Molíere, Sartre og de Beauvoir. Deretter ta en brus på Café de Flore. (Alt annet er for dyrt.)

5. Stockholm. Nordens Venezia.

6. Oslomarka.

Skrevet

Går det ikke noe sinnsykt med penger i Las Vegas?

nei ikke så mye

Ørkenvandreren
Skrevet

Uten tvil; London.

Et sted jeg ikke har vært, men har lyst til å dra, er Egypt. Jeg driter i sol & varme, men er nysgjerrig på Egypts historie (jeg har da sett "Mumien", må vite...*s*)

Skrevet

Det hølet?

(jepp, har vært der)

Skrevet

Men hadde dere vært et annet sted, ville kanskje ikke stemninga, folkene og hendelsene vært så interessante?

Korrekt.

Skrevet

Det hølet?

(jepp, har vært der)

Vi hadde det perfekt :)

Skrevet

Hver sin smak!

Det er ikke stedet som gjør ferien, men hva som skjer og reisefølget.

Skrevet

Det er ikke stedet som gjør ferien, men hva som skjer og reisefølget.

Ja, det er jo sant. Man kan ha en fin ferie til og med i Drammen hvis man reiser med de rette folkene....

Skrevet

Ja, det er jo sant. Man kan ha en fin ferie til og med i Drammen hvis man reiser med de rette folkene....

Vel... Drammen kan vel diskuteres.

Det flotte i Danmark var at vi var 10 gode venner, været var PERFEKT hele uka, vi drakk, badet, slappet av, festet, drakk, spilte håndball, og hadde the time of our lifes. Det hele var perfekt.

Brasilfans var vi også når Brasil vant finalen i 94. Det var i 94, og vi var i Randers under VM-sluttspillet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...