Gå til innhold

Beste feriested?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spørs helt hva man er ute etter, og hvem man reiser med, det! :-)

Jeg har hatt et par fine heisa-ferieturer til London, men også til Kypros. Men det var mens jeg enda var ung, fri og frank.

Nå i dag er drømmen og suse rundt i Stor-Britannia og bare SE og suge inn masse historisk sus fra kjente plasser. Som f.eks. smuglerkysten ved Cornwall, Hadrians wall, Stonehenge, Shakespeares hjemsted, det skotske høyland...ja, masse! Men på en slik tur måtte jeg hatt med meg en likesinnet venninne, ikke mann og barn. De hadde forgått av kjedsomhet på en slik feriereise! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86324-beste-feriested/page/2/#findComment-470906
Del på andre sider

Det er mange flotte steder å oppleve. Det spørs hva du er ute etter. Opplevelse, avslapping eller en kombinasjon av begge. Jeg gir her noen tips på hva jeg syntes er bra

1) Peru - Dra til Cusco, ta toget og gå så i 2 dager til Inkaruinene i Macchu Picu

2) Lombok - ta noen dager på en øy som heter Gilli Travangan

3) Dra til et sted utenfor Gulin i syd Kina- Her reiser sukkertopper av fjell opp av rismarkedene. Ta en sykkeltur og beundre landskapet

4) Smilets land Thailand er et "must"

5) Ta en båttur i Mekongdeltaet i Vietnam

6) Hva med en overnatting i en fjelllandsby i Zumbahua i Ecuador 3600 i meters høyde

7) Egypt er et fantastisk land. Seil med en felukka på Nilen og opplev palasser hvor historien har satt sine spor

8) Island. Reis til Island og ri på hestene, bade i den blå lagune og se geysirene

Explore the world!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86324-beste-feriested/page/2/#findComment-471108
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...