Mamta Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Og hvis de kan åpnes i IE, er de da ufarlige (ikke virusinfiserte)? *grubler* 0 Siter
HelgeM Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 PowerPoint. Virus? Ikke det jeg vet, men du kan aldri være helt trygg med Microsoft... Oppdatert antivirus program er alltid kjekt å ha. 0 Siter
Mamta Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 PowerPoint. Virus? Ikke det jeg vet, men du kan aldri være helt trygg med Microsoft... Oppdatert antivirus program er alltid kjekt å ha. Jadda, jeg har oppdatert antivirus, men er nok heller overforsiktig enn å ta sjanser (klok av skade). Uansett, takk! 0 Siter
Gjest snoken Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 pps - filer åpnes i Powerpoint. hvis du ikke har dette programmet, kan du laste ned Powerpoint Wiever fra Microsoft. pps filer er slideshow m. bilder. Alle officefiler kan i teorien inneholde virus, men du har vel antivirusprogram? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.