Gjest vera Skrevet 21. juli 2000 Skrevet 21. juli 2000 Jeg er kommet opp i en lei situasjon på jobben - jeg jobber som konsulent. Jeg har fått et oppdrag hvor jeg blir pålagt å skifte arbeidsted over lengre tid (flere år), noe som gir meg 2 timers reisevei per dag, Når arbeidstiden kommer i tillegg så vil jeg få 10 timers dager, noe som ikke går ann å kombinere med barn som må hentes/leveres i i barnehage. Dersom jeg ikke takker ja til dette oppdraget så får jeg ikke fast ansettelse, jeg går fremdeles i prøvetid. Vil jeg få arbeidsledighetstrygd fra første dag dersom jeg ikke får fast ansettelse etter prøvetid? 0 Siter
Gjest IreneG Skrevet 21. juli 2000 Skrevet 21. juli 2000 Det kommer an på om arbeidskontoret er enig med deg at du har en god nok grunn for å si nei til jobben. Jeg er nok i tvil, for vanligvis skal man være villig til å ta arbeid hvor som helst for å kunne anses som reell arbeidssøkende. Men det skader jo ikke å be dem om en vurdering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.