jiipp Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 har vært altfor stresset i det siste. høygravid, oppussing, nedvask, toåring...alt flyter. har noen noen tips ang billig nedvask? i oslo. hørte om ei som fikk det for 1100! vi har hatt tilbud i posten til 3000-3300. leiligheten er 57 kvm 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Hadde jeg vært deg hadde jeg skrevet lapper og hengt i butikken, i oppgangen din, på ølyktestolper. Det er mange fattige studenter som gjerne vasker ned leiligheter for en slant! : ) Er sikker på at du får mange henvedelser etter topen en dag. Verdt et forsøk.. trenger ikke proffe folk, så lenge det blir gjort ordentlig - noe du selvsagt må sjekke etterpå før du betaler dem. 0 Siter
molli Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Forslaget nedenfor var bra, synes jeg. Mange fattige studenter som gjerne tar i et tak! Sett opp lapper i nærmiljøet, og gjerne på den nærmeste videregående skolen også. Ellers kan du vel sjekke Gule Sider på nettet, og ringe rundt og sjekke? Flyttevask er de vant til å ta, og kan vel gi en pris over tlf.når de vet leilighetens størrelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.