citoyen Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Nå er Beta 2 ute! Nye funksjoner: Passordmanager, Fast Forward-knapp (test den på google f.eks - den blar videre til neste side i søkeresultatene) - kombinasjonen av passordmanageren og fast forward er forresten helt genial, man kan logge inn med mouse gestures! Her på DOL f.eks - venstreklikk-høyreklikk på musen så er jeg innlogget, uten å skrive en bokstav. Blir det mer behagelig for latsabber som meg? Mailklienten har også masse forandringer og forbedringer, blant annet IMAP fungerer mye bedre enn i Beta 1. Og programmet virker veldig stabilt. 0 Siter
snooker Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Men kan den lese MsOffice-genererte web-sider? 0 Siter
Zirine Skrevet 19. desember 2002 Skrevet 19. desember 2002 Den er bedre, men akk så mye treigere. 0 Siter
citoyen Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Skrevet 19. desember 2002 Men kan den lese MsOffice-genererte web-sider? Hvis ikke koden er altfor jævlig. MS Word genererer ikke websider, men html-lignende kode med masse koder som ikke er html og som bare MSIE forstår. MS FrontPage genererer også grisete kode, men Opera har feilhåndtering som takler de aller fleste FrontPage-sider. Det er svært sjelden jeg kommer over en side som ikke fungerer i Opera. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.