Gå til innhold

Opera 7 Beta 2 for Windows er ute

Anbefalte innlegg

Nå er Beta 2 ute!

Nye funksjoner:

Passordmanager, Fast Forward-knapp (test den på google f.eks - den blar videre til neste side i søkeresultatene) - kombinasjonen av passordmanageren og fast forward er forresten helt genial, man kan logge inn med mouse gestures! Her på DOL f.eks - venstreklikk-høyreklikk på musen så er jeg innlogget, uten å skrive en bokstav. Blir det mer behagelig for latsabber som meg?

Mailklienten har også masse forandringer og forbedringer, blant annet IMAP fungerer mye bedre enn i Beta 1. Og programmet virker veldig stabilt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86419-opera-7-beta-2-for-windows-er-ute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kan den lese MsOffice-genererte web-sider?

Hvis ikke koden er altfor jævlig. MS Word genererer ikke websider, men html-lignende kode med masse koder som ikke er html og som bare MSIE forstår. MS FrontPage genererer også grisete kode, men Opera har feilhåndtering som takler de aller fleste FrontPage-sider. Det er svært sjelden jeg kommer over en side som ikke fungerer i Opera.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...