Gå til innhold

Tann som vokser opp under de andre.


Gjest Dude

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg var hos tannlegen for noen dager siden, så tok jeg et rønken bilde av tennene. Så fant de ut at jeg har en tann som vokser ut på høyre side av underkjeven, hvordan i all verden skal jeg få ut den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du feller melketenna, ordner dette seg helt av seg sjøl!

Ja men det er det som er problemet, jeg har felt alle melketenna! Jeg er jo 17år. Så dette er en ganske merkelig tann.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det er det som er problemet, jeg har felt alle melketenna! Jeg er jo 17år. Så dette er en ganske merkelig tann.

Vennlig hilsen

Er det ikke en visdomstann, da?

Noen visdomstenner kommer så skjevt at de må opereres ut. To av mine gjorde det. Måtte få dem fjerna så de ikke skulle forskyve hele tannrekka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en visdomstann, da?

Noen visdomstenner kommer så skjevt at de må opereres ut. To av mine gjorde det. Måtte få dem fjerna så de ikke skulle forskyve hele tannrekka.

Nei det er nok ikke det, denne ligger langt fremme.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Johannessen, Tannlege

Hei Dude.

Er du så ung at du fremdeles har melketenner?

I så fall vil problemet løse seg selv på en naturlig måte.

Dersom det dreier seg om en blivende tann under en blivende tann må dette vurdseres i forhold til ditt spesielle tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...