Gå til innhold

MENN altså....


Gjest sukkkkk

Anbefalte innlegg

Gjest sukkkkk

På disse sidene virker det som om ALLE menn liker både å få og gi munnsex - men jeg opplever virkeligheten litt annerledes...

Altså, for tiden er jeg sammen med en flott fyr, vi har fantastisk sex temmelig ofte - MEN han vil ikke slikke meg. Jeg har selvfølelig fortalt at jeg liker det veldig godt, og han kan si at "jada, etterpå" men "glemmer" det...Og det er ikke første gangen jeg opplever dette i forhold. Jeg selv elsker å suge ham, nyter det like mye som han nyter å bli sugd, og jeg gjør det ofte og uten at han behøver så mye som å hinte om det.

Han jeg var sammen med før jeg kom inn i dette forholdet elsket å slikke meg - og ingenting er nydeligere enn det. Derfor savner jeg dette så inderlig...

Jeg kan legge til at jeg alltid er ren og nybarbert. Jeg både lukter og smaker (jada har prøvd!!) friskt og godt.

Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg nesten alltid havner sammen med menn som ikke liker dette??

Gutter - liker dere kanskje ikke å gi munnsex like godt som dere gir uttrykk for???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    20

  • shandy

    5

  • Tena_lady

    5

  • deform

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Du må da ha vært ekstremt uheldig med menn. Dette kjenner jeg meg slettes ikke igjen i. Min kjære liker da å gjøre det godt for meg og jeg har lyst til å spise opp hele han.

Men det var meg da, så leit at du ikke opplever dette.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det, men det kommer ann på dama...

Har vært borti damer som jeg ikke har kunne fordra og slikke, og da har jeg også gitt faen i å gjøre det og latt ha bruke tiden til å suge meg istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det, men det kommer ann på dama...

Har vært borti damer som jeg ikke har kunne fordra og slikke, og da har jeg også gitt faen i å gjøre det og latt ha bruke tiden til å suge meg istedet :)

Jada, jeg kan ikke la være å bry meg i dine kommentarer. Hvordan orker du forresten å bli sugd av ei dame du ikke orker muselukten av. Merkelig skrue du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg kan ikke la være å bry meg i dine kommentarer. Hvordan orker du forresten å bli sugd av ei dame du ikke orker muselukten av. Merkelig skrue du.

Det er da overhodet ikke noe problem... lukter jo ikke noe da....

Men som sagt.. stort sett elsker jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det, men det kommer ann på dama...

Har vært borti damer som jeg ikke har kunne fordra og slikke, og da har jeg også gitt faen i å gjøre det og latt ha bruke tiden til å suge meg istedet :)

Hva er galt med de damene du ikke kan fordra å slikke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er galt med de damene du ikke kan fordra å slikke da?

Det her høres kanskje dumt ut, men jeg har litt angst for mye fett.. dersom jeg tifeldigvis har blitt med ei "ikke slank" dame hjem, så takler jeg ikke å legge meg mellom beina hennes...

Det er rett og slett fordi hun er for feit for meg...

Jeg vet jo at jeg ikke burde hatt henne med hjem i utgangspunktet når jeg ikke tiltrekkes av henne, men har gjort slike dumme ting før...

Har fett-noia :)

Men det er vel ikke gæærnt å si at jeg ikke tiltrekkes av småfeite personer når det uansett bare dreier seg om en natt eller to.. Da spiller trossalt ikke personligheten noen rolle, så det er jo samme f... om hun viser seg å være hyggelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her høres kanskje dumt ut, men jeg har litt angst for mye fett.. dersom jeg tifeldigvis har blitt med ei "ikke slank" dame hjem, så takler jeg ikke å legge meg mellom beina hennes...

Det er rett og slett fordi hun er for feit for meg...

Jeg vet jo at jeg ikke burde hatt henne med hjem i utgangspunktet når jeg ikke tiltrekkes av henne, men har gjort slike dumme ting før...

Har fett-noia :)

Men det er vel ikke gæærnt å si at jeg ikke tiltrekkes av småfeite personer når det uansett bare dreier seg om en natt eller to.. Da spiller trossalt ikke personligheten noen rolle, så det er jo samme f... om hun viser seg å være hyggelig....

Du er sannerlig verre enn jeg hadde forestilt meg i min verste fantasi. Snakk om å tenke med pikken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her høres kanskje dumt ut, men jeg har litt angst for mye fett.. dersom jeg tifeldigvis har blitt med ei "ikke slank" dame hjem, så takler jeg ikke å legge meg mellom beina hennes...

Det er rett og slett fordi hun er for feit for meg...

Jeg vet jo at jeg ikke burde hatt henne med hjem i utgangspunktet når jeg ikke tiltrekkes av henne, men har gjort slike dumme ting før...

Har fett-noia :)

Men det er vel ikke gæærnt å si at jeg ikke tiltrekkes av småfeite personer når det uansett bare dreier seg om en natt eller to.. Da spiller trossalt ikke personligheten noen rolle, så det er jo samme f... om hun viser seg å være hyggelig....

Disse ONS'ene...

Burde man ikke være litt forsiktig med hva man dykker ned i når man ikke vet hvor vedkommende har vært også?

Kjønnsykdommer ække no' særlig å smake på heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse ONS'ene...

Burde man ikke være litt forsiktig med hva man dykker ned i når man ikke vet hvor vedkommende har vært også?

Kjønnsykdommer ække no' særlig å smake på heller...

Helt korrekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sannerlig verre enn jeg hadde forestilt meg i min verste fantasi. Snakk om å tenke med pikken :-)

I enkelte situasjoner har jeg gjort det ja... hvem gutt har ikke det?

Men jeg kan skrive under på at jeg har angra når jeg har våkna :)

Du har ingen aning om hvor mye jeg har angra.... Er det rart man får fylleangst enkelte ganger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her høres kanskje dumt ut, men jeg har litt angst for mye fett.. dersom jeg tifeldigvis har blitt med ei "ikke slank" dame hjem, så takler jeg ikke å legge meg mellom beina hennes...

Det er rett og slett fordi hun er for feit for meg...

Jeg vet jo at jeg ikke burde hatt henne med hjem i utgangspunktet når jeg ikke tiltrekkes av henne, men har gjort slike dumme ting før...

Har fett-noia :)

Men det er vel ikke gæærnt å si at jeg ikke tiltrekkes av småfeite personer når det uansett bare dreier seg om en natt eller to.. Da spiller trossalt ikke personligheten noen rolle, så det er jo samme f... om hun viser seg å være hyggelig....

Men hvorfor tar du med de småfeite hjem da?? *lol*

Har du ikke draget på de slanke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her høres kanskje dumt ut, men jeg har litt angst for mye fett.. dersom jeg tifeldigvis har blitt med ei "ikke slank" dame hjem, så takler jeg ikke å legge meg mellom beina hennes...

Det er rett og slett fordi hun er for feit for meg...

Jeg vet jo at jeg ikke burde hatt henne med hjem i utgangspunktet når jeg ikke tiltrekkes av henne, men har gjort slike dumme ting før...

Har fett-noia :)

Men det er vel ikke gæærnt å si at jeg ikke tiltrekkes av småfeite personer når det uansett bare dreier seg om en natt eller to.. Da spiller trossalt ikke personligheten noen rolle, så det er jo samme f... om hun viser seg å være hyggelig....

"Det her høres kanskje dumt ut, men jeg har litt angst for mye fett.. dersom jeg tifeldigvis har blitt med ei "ikke slank" dame hjem, så takler jeg ikke å legge meg mellom beina hennes..."

Håper du beskytter snurrebassen din da. Enn om hun en dag dukker opp med stor mage, og du "har skylden" ;o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

La merke til at du sa at du var ren og nybarbert, kanskje det er like lurt å være ren, uten at du barberer bort alt. Det er ikke alle menn som liker helbarberte damer, skjønner du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det her høres kanskje dumt ut, men jeg har litt angst for mye fett.. dersom jeg tifeldigvis har blitt med ei "ikke slank" dame hjem, så takler jeg ikke å legge meg mellom beina hennes..."

Håper du beskytter snurrebassen din da. Enn om hun en dag dukker opp med stor mage, og du "har skylden" ;o)))

Det er vel alltid en fare forbundet med det å plutselig skulle bli ufrivillig far ja, men jeg har ikke mange ONS, svært få faktisk...

Dessuten bruker jeg da stort sett kondiss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor tar du med de småfeite hjem da?? *lol*

Har du ikke draget på de slanke?

Jeg har ikke feid over småfeite damer ofte, men ved ett par anledninger.

Er vel rett og slett det at det ikke alltid er det største hue som har kontrollen....

Og jo da.. jeg kan da klare å få meg slanke damer også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her høres kanskje dumt ut, men jeg har litt angst for mye fett.. dersom jeg tifeldigvis har blitt med ei "ikke slank" dame hjem, så takler jeg ikke å legge meg mellom beina hennes...

Det er rett og slett fordi hun er for feit for meg...

Jeg vet jo at jeg ikke burde hatt henne med hjem i utgangspunktet når jeg ikke tiltrekkes av henne, men har gjort slike dumme ting før...

Har fett-noia :)

Men det er vel ikke gæærnt å si at jeg ikke tiltrekkes av småfeite personer når det uansett bare dreier seg om en natt eller to.. Da spiller trossalt ikke personligheten noen rolle, så det er jo samme f... om hun viser seg å være hyggelig....

Så hvis jeg vil ha deg vekk hvis du klenger på en fest (joda, jeg veit dette er helt hypotetisk, men tenk hvis...), kan jeg bare hviske "slikk meg!", og du løper som ei forskremt mus.

Alltid greit å vite sånn i tilfelle....

ps, jeg har strekkmerker på magen også! Tenk hvor redd DET kan gjøre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det, men det kommer ann på dama...

Har vært borti damer som jeg ikke har kunne fordra og slikke, og da har jeg også gitt faen i å gjøre det og latt ha bruke tiden til å suge meg istedet :)

Men knulling er a` bra nok til!!!!!!

Fy deg!!!!

(skal de helst ha pute over hodet også?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det, men det kommer ann på dama...

Har vært borti damer som jeg ikke har kunne fordra og slikke, og da har jeg også gitt faen i å gjøre det og latt ha bruke tiden til å suge meg istedet :)

For en ekkel fyr du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...