Gå til innhold

MENN altså....


Gjest sukkkkk

Anbefalte innlegg

har en ekstensiv erfaring i å gjenkjenne 'slikt'. to eldre brødre, og bekymrede foreldre setter sitt preg.

så...

i'm on to you all!

*djevelsk latter mot fullmånen*

Det høres glimmrende ut, da har du imotsetning til de fleste andre her ikke tatt deg så nær av det jeg skriver fordi du forsto at jeg var kjekkas!

Jeg har vært her så lenge at er det noe folk her nå burde visst, er det at jeg ikke bør tas seriøst...

Men det måtte en helt ny en til for å forstå det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    20

  • shandy

    5

  • Tena_lady

    5

  • deform

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det høres glimmrende ut, da har du imotsetning til de fleste andre her ikke tatt deg så nær av det jeg skriver fordi du forsto at jeg var kjekkas!

Jeg har vært her så lenge at er det noe folk her nå burde visst, er det at jeg ikke bør tas seriøst...

Men det måtte en helt ny en til for å forstå det...

Så hyggelig alt er blitt!

Nei, nå har vi det godt dere.

Pals og greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 21 år gammel gutt

Hei,

Nei, gutter flest babler nok positiv om oralsex på jenter, selvom de ikke digger det. Det varierer naturlig nok,- både gutter og jenter misliker/liker å gi oralsex. Selv har jeg ikke noe imot å få oralsex av en jente, men å gi er jeg ikke gira på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det, men det kommer ann på dama...

Har vært borti damer som jeg ikke har kunne fordra og slikke, og da har jeg også gitt faen i å gjøre det og latt ha bruke tiden til å suge meg istedet :)

Er faktisk ganske enig med SSD.

Suger ikke hvemsomhelst jeg heller(blir litt motsatt,da jeg er jente)Jeg føler at munnsex er såpass personlig at jeg ikke deler det med hvemsomhelst.Og jeg tør også rope ut at jeg ikke tenner på feite gutter!Eller på teite gutter!(hmm,det ble visst ikke mange igjen til meg da gitt?!?!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ganske enig med SSD.

Suger ikke hvemsomhelst jeg heller(blir litt motsatt,da jeg er jente)Jeg føler at munnsex er såpass personlig at jeg ikke deler det med hvemsomhelst.Og jeg tør også rope ut at jeg ikke tenner på feite gutter!Eller på teite gutter!(hmm,det ble visst ikke mange igjen til meg da gitt?!?!?)

åh, joda:)

heheheh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kåremedhåret

Er faktisk ganske enig med SSD.

Suger ikke hvemsomhelst jeg heller(blir litt motsatt,da jeg er jente)Jeg føler at munnsex er såpass personlig at jeg ikke deler det med hvemsomhelst.Og jeg tør også rope ut at jeg ikke tenner på feite gutter!Eller på teite gutter!(hmm,det ble visst ikke mange igjen til meg da gitt?!?!?)

Jeg tenner heller ikke på feite damer, så derfor tar jeg ikke med meg feite damer hjem for å knulle dem, slik SDD bruker å gjøre. Er heldigvis ikke så desperat at jeg tar hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Oki ditt innlegg var vel rimelig nøytralt, var vel heller enkelte over her som tok av litt for mye..

Jeg sier også at utseende har lite å si, og det mener jeg også, men av en eller annen grunn tiltrekkes jeg ikke av "store" jenter.

Det vil ikke si at jeg liker dem syltynne, jenter skal trossalt ha former, og det er bedre med litt for mye enn litt for lite...

Men jeg ba vel om det når jeg idet hele tatt uttalte meg om at jeg ikke tiltrekkes av overvektige jenter, er jo ett litt touchy tema...

Dette med kvinners kroppsutseende og seksuell tiltrekning synes å variere en del fra kultur til kultur. Enkelte steder oppfattes fete kvinner som attraktive, for eks. i Øst-Europa og Russland. Ikke for meget, men passe fete. Kanskje fordi en viss grad av fedme sier noe om kvinners livslyst og livsglede. Er de glad i mat er de også glade i sex, er tanken.

Andre steder, særlig i Vesten, er de slanke på moten for tiden, nærmest de magre og anorektiske. Mannekengene bærer preg av det. Man kan lure på hva som er attraktivt ved syltynne kvinner, nesten uten bryster og beskjedne hofter og bakpartier ?

Men vi er moteslaver, og hvem har skapt disse anoreksi-motene? I en del tilfeller er det homoseksuelle moteskapere, som jo i utgangspunktet ikke er interessert i kvinnekroppen som seksualobjekt, bare som et motepåfunn. Jeg syns det er ille at kvinnemoten erb litt slik. den er kvinnefiendtlig og sexfiendtlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnilleGutten

Hei,

Nei, gutter flest babler nok positiv om oralsex på jenter, selvom de ikke digger det. Det varierer naturlig nok,- både gutter og jenter misliker/liker å gi oralsex. Selv har jeg ikke noe imot å få oralsex av en jente, men å gi er jeg ikke gira på.

Selv om det jo ikke er SMAKEN som gjør at jeg liker å slikke/suge jenta, så gjør jeg det jo allikevel.

Det er jo kjempegodt å bli sugd, og det må en jo gjengjelde... :)

Men jeg ville gjort det uansett, jeg føler meg bra når jeg ser hvordan jenta nyter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner heller ikke på feite damer, så derfor tar jeg ikke med meg feite damer hjem for å knulle dem, slik SDD bruker å gjøre. Er heldigvis ikke så desperat at jeg tar hva som helst.

Bruker å gjøre?

Du har tydligvis ikke lest mye nedover her ihvertfall, og om du har gjort det må norskkunnskapene dine være skremmende dårlig sånn som du tolker ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere våser om?

Selvsagt gjør jeg ikke ting jeg ikke har lyst til...

Hører dere meg kritisere damer her fordi de ikke gir avsugninger?

Dessuten er jeg en jævel med tunga jeg, elsker å bruke den også, men jeg gjør det ikke med hvem som helst!

Men jeg knuller ikke hvem som helst heller!

Jeg bare tøyset litt med deg :-

)

Det er bare fint det at du er selektiv angående hvor du vil stikke tungen din.

Jeg, for min del, stikker nesen min bort i alt for mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tøyset litt med deg :-

)

Det er bare fint det at du er selektiv angående hvor du vil stikke tungen din.

Jeg, for min del, stikker nesen min bort i alt for mye....

Hehe du vår være mer forsiktig i framtiden med hvor du stikker den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...