Gå til innhold

oralsex på kvinner


Gjest gutan

Anbefalte innlegg

Har problemer med å finne klitorisen til dama. Slikker henne som oftest i mørket og kan derfor ikke se noenting, noen som har noen tips til hvordan jeg kan finne frem kun ved hjelp av tungen? Fint hvis du også har noen generelle råd når det gjelder oralsex, ting man absolutt ikke må gjøre/absolutt må gjøre osv.!

takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

I mørket???? hvorfor det da? Er dama di litt flau eller? Dere kan ikke ha vært sammen lenge.

Men vis du ikke får lov til å ha på lyset mens dere har sex/du slikker henne,så følg lydene hennes.Du merker nok visst du treffer det rette punktet.Tro meg! Spør om å ha på lyset. Du kjenner den nok med tungen også vis du ikke får lov til å ha på lyset!

Lykke til iallefall:)

Koz fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner han klitorisen til dama lettere hvis han barberer seg først?

Er det sant?

Må alle i samme huset gjøre det samme?

Er det noe sånn voodoo greier?

Hadde det enda vært hun som skulle barbere seg, men nei....

Dette var rare saker, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørke eller ikke, jeg er ikke kar om å se hva jeg gjør der nede uansett. Så om du er som meg så må du nok stole på kjennskap til landskapet.

Se i en bok eller på noen gode nettsteder hvor klitorisen ligger. Den ligger oppover mot der de indre leppene møtes.

Det varierer fra jente til jente, men det skal være godt mulig å føle den med tunga som en liten fast tapp.

Du kan jo også eksperimentere med fingern, splitte leppene og dra den oppover.

Sansynligvis vil du få reaksjon fra dama når du er på rette stedet.

Du kan jo også spørre henne hva som er best for henne. Alle liker ikke det samme, noen er mer følsomme enn andre.

Lykke til og kos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner han klitorisen til dama lettere hvis han barberer seg først?

Er det sant?

Må alle i samme huset gjøre det samme?

Er det noe sånn voodoo greier?

Hadde det enda vært hun som skulle barbere seg, men nei....

Dette var rare saker, gitt!

Finner han den noe lettere om HUN barberer seg da?

Jeg har ihvertfall ikke opplevd noen damer med hårvekst rundt klitten enda...

...og godt er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner han den noe lettere om HUN barberer seg da?

Jeg har ihvertfall ikke opplevd noen damer med hårvekst rundt klitten enda...

...og godt er det...

bla, bla, bla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjeder meg på jobb, du må gjøre regning med litt vås fra meg utover!

ok......akkurat hvor slank må jeg være for at du skal få lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok......akkurat hvor slank må jeg være for at du skal få lyst?

Det går mer på hvor feit du ikke bør være...

Men det er ikke noe standard mål for det vettu, varierer fra person til person.

Noen kler å være større enn andre, de jeg nevnte nedenfor kledde det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mer på hvor feit du ikke bør være...

Men det er ikke noe standard mål for det vettu, varierer fra person til person.

Noen kler å være større enn andre, de jeg nevnte nedenfor kledde det ikke!

Det blir jaggu spennende å se om jeg går gjennom sensuren.

Tenk hvis jeg er så kåt og lysten at jeg tvinger deg selv om du får fettnoia av å se meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jaggu spennende å se om jeg går gjennom sensuren.

Tenk hvis jeg er så kåt og lysten at jeg tvinger deg selv om du får fettnoia av å se meg!

Hehe det er morsomt å se hvordan ting blir dratt ut av sine proporsjoner her...

Fett noia ja...

Men det var vel mine ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jaggu spennende å se om jeg går gjennom sensuren.

Tenk hvis jeg er så kåt og lysten at jeg tvinger deg selv om du får fettnoia av å se meg!

visste jeg det ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RockHound

Har du tenkt på at du jo faktisk kan spørre damå di om hvor klitten hennes er? Det er vel ingen som kjenner kroppen hennes så godt som hun selv gjør?

Om du syntes det blir for flaut eller dumt, så tviler jeg sterkt på at hun vil syntes det. Tror heller at hun vil sette pris på det. For det vil vise henne at du e virkelig interesert i hennes gleder.

I et forhold er det jo viktig og kunne snakke om sex og om hva partneren og du selv liker. Det vil du jo selv også nyte godt av.

De andre her er kanskje enige med meg? Kanskje et innspill fra damene om hva de ville ha syntes hvis de fikk det spørsmålet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan følge kjønnet til jenta med tunga hvis du er usikker, og i området der kjønnsleppene møtes kan du slikke, men det beste er jo at du spør jenta di:-)))

Men det er ikke bare klitoris som er godt å bli slikket på. Hele kjønnet er godt. Tunga kan brukes på forskjellige måter.

Du kan bruke den i og rundt åpningen, du kan stikke tunga laangt ut, og dra den opp og ned i hele spalten, eller bevege den rundt klitorisen. Strekker du tunga langt ut er den tykk og god, noe som blir følsomt for jenta.

Eller du kan bruke en vilter lett tunge overalt og spesielt på klitorisen. Tunge-leken kan kombineres med og uten bruk av lepper.

Det beste er å kombinere alle metodene.

Du kan også stikke en finger inn i jenta mens du slikker, men ikke pump den ut og inn, beveg den heller opp og ned, altså mot magen og ryggen. Du kan også trykke/gni litt mot magen.

G-punktet ligger jo mot magen, ca. inn til andre leddet på fingeren din. Dette stimulere du ved å bruke fingeren som beskrevet.

Men også her bør du spørre partneren din hva hun setter mest pris på og ikke minst se og lytt etter henne.

Lykke til:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere finner hundrevis av sider om dette og andre ting på nettet, hvis dere gidder da?

Hvis dere bruker www.go.com til å søke med, kan dere søke på nytt i det forige søksresultatet og finne akkuratt det dere leter etter.

Copy/paste er også kjekk å bruke. Før dere vet ordet av det har dere hundrevis av sider om emne på harddisken. Les disse og gjør dama glad.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...