Gå til innhold

oralsex på kvinner


Gjest gutan

Anbefalte innlegg

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Mørke eller ikke, jeg er ikke kar om å se hva jeg gjør der nede uansett. Så om du er som meg så må du nok stole på kjennskap til landskapet.

Se i en bok eller på noen gode nettsteder hvor klitorisen ligger. Den ligger oppover mot der de indre leppene møtes.

Det varierer fra jente til jente, men det skal være godt mulig å føle den med tunga som en liten fast tapp.

Du kan jo også eksperimentere med fingern, splitte leppene og dra den oppover.

Sansynligvis vil du få reaksjon fra dama når du er på rette stedet.

Du kan jo også spørre henne hva som er best for henne. Alle liker ikke det samme, noen er mer følsomme enn andre.

Lykke til og kos deg.

Kvinnens kjønnsorgan kan beskues i lyset. det er mye spennende å finne der.I lyset vil du sikkert finne klitoris. Gled deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Dere kan jo elske med lyset på. Mange menn er interessert i å se på kvinnens kjønnsorgan, finne frem til klitoris der den ligger fortil hvos de små kjønnsleppene går sammen. Når du ser klitoris vil du ikke være i tvil.

Så ikke tukle i mørkret, bruk lyset til å orientere deg. Det er en ganske spennende ferd. Du kan forteller henne hvor vakker du syns hun er, hvor deilig du syns det er å se hennes kjønnsorganer. Det vil gjøre henne blid og fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, er det sant? Ler meg skakk, barbere seg fø han går på klitte-jakt?? Hva i hule skulle det være godt for??

Mange useriøse svar her, gutan... Gjør som kjæresten min: Be henne massere klitorisen sin mens du slikker mellom leppene hennes, da kan du se/føle hvor hun tar på seg selv. Vips, der er den! Et annet råd er at du følger med på HVORDAN hun tar på den: rytmen (langsomt/fort), om hun er varsom eller hard.... Jeg personlig foretrekker et par fingre som VIRKELIG jeg kan kjenne...fort, hardt og rytmisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...