Gjest Bettina Skrevet 24. desember 2002 Skrevet 24. desember 2002 Har noen en eller flere linker til sider med bilder av anorektikere/bulikmikere og evnt. skadevirkninger av sf? 0 Siter
Elis31 Skrevet 24. desember 2002 Skrevet 24. desember 2002 Vet ikke hva du skal med bildene. Men hvis du skal skremme noen til å ikke bli anorektiker er det nok ikke det lureste å vise dem bilder. Leste nemmelig at når en som allerede er begynt å bli litt syk får se slike skrekkeksempler ønsket de bare å bli enda tynnere enn den på bildet. Det sto en veldig bra artikkel i det nye nå i høst. De har jo hjemmeside på internett du kan jo søke der... 0 Siter
modell Skrevet 24. desember 2002 Skrevet 24. desember 2002 Vet ikke hva du skal med bildene. Men hvis du skal skremme noen til å ikke bli anorektiker er det nok ikke det lureste å vise dem bilder. Leste nemmelig at når en som allerede er begynt å bli litt syk får se slike skrekkeksempler ønsket de bare å bli enda tynnere enn den på bildet. Det sto en veldig bra artikkel i det nye nå i høst. De har jo hjemmeside på internett du kan jo søke der... Hei. Nei jeg skal ikke skremme noen. Skal ha det selv. Kos Bettina 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Hei. Nei jeg skal ikke skremme noen. Skal ha det selv. Kos Bettina tja, nettopp fordi du _er_ anorektisk, ikke sant!? 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Hei. Nei jeg skal ikke skremme noen. Skal ha det selv. Kos Bettina du skjønner, It takes one to know one..... uansett ønsker jeg deg en god jul.... her er et bilde, siden det var det du ønsket deg. Får jeg spørre om hvorfor du higer etter det? Selv har jeg en del slike bilder. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2904517 klem fra 0 Siter
Gjest Bettina Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 tja, nettopp fordi du _er_ anorektisk, ikke sant!? Ja det er derfor. Har du også sf? Jeg har vært doler i sf forumet siden 99 eller noe og syntes det var helt for jævlig at det ble stengt... HVa med deg? 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Ja det er derfor. Har du også sf? Jeg har vært doler i sf forumet siden 99 eller noe og syntes det var helt for jævlig at det ble stengt... HVa med deg? ble helt fra meg jeg! Skikkelig fortvila.... :-( Du vet vel at det finnes et annet sf-forum på lommelegen? Men jeg syntes ikke det er halvparten så bra. Dessuten er det ikke fagpersoner der. Savner sf-forumet noe sinnsykt, både det, fagpersonene og alle dol'erne der.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.